У 2022 році бренд кензо точно бажає приголомшувати шанувальників новими варіантами одягу, адже світ побачив вже четверту лінійку нарядів. Зазвичай у проміжок зима-весна виходить дві або максимум три колекції, проте зараз модний дім точно хоче стати лідером, оскільки рік ще не закінчився та цільовій аудиторії точно слід очікувати щось ще. Зараз мова йде про колекцію весна-літо. Вона відрізняється від всього того, що вже бачив світ своєю гендерною нейтральністю. Це означає, що всі представлені речі підходять не тільки для жінок, а ще й для чоловіків.

Детальніше про колекцію весна-літо 2022

Ця капсула сподобається прихильникам Kenzo, які знаходяться у віковій категорії з 25 до 35 років. Саме так сказав сам дизайнер. Як відомо, через коронавірусну інфекцію засновник бренду помер ще у 2020 році, проте нова команда дизайнерів продовжує використовувати архівні роботи Кензо. Тематика маків активно розвивається і у весняному, літньому одязі. Якщо подивитися на капсульні речі, то можна зазначити, що зараз модний дім інтерпретує все з власної позиції. Не можна сказати, що це погано, адже все одно ідея Токади втілюються.

Нова колекція може похвастатися вільними футболками, гавайськими сорочками з натуральних матеріалів, шортами, виконаними з деніму. Слід зазначити, що про короткі моделі точно потрібно забути, як жінкам, так і чоловіками. Довгі шорти – це новий тренд. Він зручніший та дозволяє всім відчувати повну безпеку.

Деякі речі повністю виконані з принтом маків й навіть не мають вільних ділянок однотонних кольорів, а інші відрізняються монохромом. Дизайнер надав перевагу темно-синьому, чорному, білому, рожевому відтінку й на кожну позицію додав невеликі маки, якщо речі виконані у мінімалізмі.

Коли вперше бренд використовував маки?

Слід звернути увагу на те, що символіка маків простежується вже довгий час. Навіть за цей рік модний дім Kenzo використав даний елемент двічі. Спочатку це була колекція речей для ранньої весни, а тепер ще й для класичної весни-літа. Маки подобаються французькому модному дому не просто так.

Дизайнери використовують квіткову тематику через те, що компанія має японське коріння. Це візитівка, яка допомагає кожному відрізнити речі Kenzo від одягу інших виробників. Мак – це ідеальний варіант, як для весни, так і для літа. Це розробники брендового одягу точно засвоїли, оскільки вже не перший рік вони віддають перевагу саме такій квітці. Авжеж, іноді можна побачити сакуру або троянди, проте мак – це логотип весняних, літніх колекцій, який вже встиг з гарного боку зарекомендуватися всюди.

Вперше світ побачив цю квітку у колекцію Ніго ще у 1970 році. Відтоді дизайнер навіть іменує так квітку мак, щоб виокремити таку інтерпретацію серед інших. В Європі можна зустріти окремі магазини, в яких кожного місяця продаються колекцію з квіткою мак, як літні, так і зимові.