У ніч на 23 листопада в черзі фур на польському кордоні, недалеко від пункту пропуску "Корчова-Краковець", помер водій машини на харківських номерах. Про це повідомив віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевізників Володимир Балін в ефірі "Суспільне. Спротив".

"Це, на жаль, уже другий летальний випадок від початку блокади. Я розумію, що, скоріш за все, причина там - фізіологія, але, так чи інакше, стрес, який вони отримують через цей страйк, через те, що вимушені жити в кабінах і незрозуміло, коли вони зможуть потрапити в Україну, додає негативу та викликає певні ситуації. Там уже будуть розбиратися медики та правоохоронні органи, але факт є", - заявив Володимир Балін.

Трохи менше двох тижнів тому, 11 листопада, у Польщі на парковці неподалік пункту пропуску "Дорогуськ - Ягодин" помер 54-річний водій вантажівки з України.

Українські фури не можуть потрапити в Україну, бо їх не пускають польські водії, які заблокували кордон. Блокада почалася 6 листопада. Наразі заблоковані пункти пропуску;

  • "Краковець - Корчова";
  • "Ягодин - Дорохуськ";
  • "Рава-Руська - Хребене".

Учасники блокади обіцяли не перекривати рух для автобусів, легкових авто, а також вантажівок, які перевозять гуманітарну допомогу Україні, тварин або швидкопсувні вантажі.

Асоціація "Укравтопром" зазначала, що причиною блокади стала конкуренція, що зросла після лібералізації міжнародних перевезень між Україною та країнами ЄС.

Ще влітку минулого року Україна погодила з делегацією Єврокомісії спеціальну угоду про лібералізацію автомобільних перевезень, яку неформально назвали "транспортним безвізом". Необхідні раніше дозволи на міжнародні перевезення країнами ЄС для українських перевізників стали не потрібні. 16 березня 2023 року Україна і ЄС продовжили ще на рік дію "транспортного безвізу". 

Польські перевізники вимагають повернути систему дозволів для українських компаній.

На пропускних пунктах у Польщі скупчилося приблизно 2,9 тис. українських вантажівок, які мали заїхати в Україну.