У грудні 2022 року постановою суду харків'янин був позбавлений права керування автомобілем, але заборону він проігнорував і продовжив сідати за кермо.
 
Протягом 2023–2025 років чоловік 86 разів був викритий у порушеннях ПДР, перебуваючи в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння, і до того ж будучи позбавленим права керування.
 
Суди знову і знову приймали постанови про заборону керування транспортними засобами, які чоловік щоразу свідомо ігнорував.

У серпні суд визнав порушника винним в умисному невиконанні судового рішення (ч. 1 ст. 382 КК України) і призначив покарання у вигляді 2 років позбавлення волі з звільненням від відбування покарання з випробувальним терміном один рік.
 
Харківська обласна прокуратура не погодилася з таким покаранням, вважаючи його м'яким, з огляду на системний характер протиправної поведінки чоловіка, і подала апеляційну скаргу.
 
Харківський апеляційний суд погодився з доводами прокурорів і призначив чоловікові 2 роки позбавлення волі для реального відбування.

За даними ВООЗ (WHO Global Status Report on Road Safety та пов'язані звіти), алкоголь є фактором приблизно в 20–30% смертельних ДТП у всьому світі. У деяких країнах цей показник вищий: наприклад, у ПАР — до 58%, у США — близько 30–31% смертельних аварій (за даними NHTSA за 2023 рік), в ЄС — близько 25%.

Для всіх ДТП (включаючи не смертельні) відсоток зазвичай нижчий, оскільки легкі аварії рідше пов'язують з алкоголем. В Україні ситуація краща за глобальну за часткою «п'яних» аварій серед серйозних ДТП, але проблема залишається значною. За даними Національної поліції та Патрульної поліції (на основі звітів за 2024 рік і часткових даних 2025 року) у 2024 році сталося близько 20–25 тисяч ДТП з потерпілими (точні підсумки варіюються), з них близько 1000 (приблизно 4-5%) - з вини п'яних водіїв (110 загиблих, 1302 травмованих).

Кожна 25-та ДТП з постраждалими відбувається через водіння в стані сп'яніння.

Виявлено понад 65 тисяч протоколів на п'яних водіїв за рік (не всі призводять до аварій).