Харьковские студенты пикетируют пивзавод "Рогань". Некоторые из них приковали себя цепями к проходной завода

Пікет проти масової пропаганди пива, а також використання образів молоді і спортсменів у рекламі пива відбувається біля будівлі харківського пивзаводу "Рогань". В акції, яка почалася о 10.00, беруть участь більше трьохсот студентів харківських ВНЗ, а також представники харківських громадських організацій (ХОО) "Ми разом", "Позитив", "Міст", "Ініціатива", Центр реабілітації наркозалежної молоді, "NEO- молодь", "Волонтери Ленінського району". Близько 60 людей прикували себе ланцюгами до прохідної пивзаводу, заблокувавши рух вантажного автотранспорту. Ще близько трьохсот чоловік утворили навколо заводу "живу стіну".

Студенти вимагають від керівництва компанії ВАТ "Сан ІнБев Україна" надати гарантійного листа з підтвердженням того, що в місячний термін з реклами компанії зникнуть образи молоді (людей до 35 років) і спортсменів. Крім того, студенти вимагають привселюдно, у присутності ЗМІ, оприлюднити розмір фонду, кошти якого будуть щомісячно спрямовуватися на боротьбу з молодіжним алкоголізмом.

"Ми закликаємо пивні компанії добровільно скоротити пропаганду пива у ЗМІ. Ми не дозволимо ігнорувати думку харківського студентства, найбільших громадських організацій регіону, не дозволимо пивним компаніям і далі безкарно сприяти стрімкому зростанню пивного алкоголізму серед молоді в нашій країні", - відзначають учасники акції.

Пікетники мають намір блокувати роботу "Рогані" до тих пір, поки їх вимоги не будуть виконані.

Довідка "SQ". Минулого тижня Харківська профспілка студентів розповсюдила відкритого листа, адресованого всім пивним компаніям, з проханням скоротити масову пропаганду пива. Студенти вийшли на пікет після численних письмових та усних публічних звернень, на які не було ні відповіді, ні конкретних дій від керівництва пивних компаній.

ВАТ "САН ІнБев Україна" (до вересня 2007-го - ВАТ "САН Інтербрю Україна") - один з лідерів вітчизняного пивного ринку (частка за підсумками 2005 р. - 35,8%). Працює в Україні з 2000 р. У портфель брендів компанії входять три міжнародних флагманських бренда - "Stella Artois", "Brahma" і "Beck's", міжнародний бренд - "Staropramen" і національні торговельні марки "Чернiгівське", "Рогань", "Янтар "," TALLER ".

Компанія "САН ІнБев Україна" об'єднує три пивоварні заводи (у Миколаєві, Харкові та Чернігові), має 9 філій (Дніпропетровську, Донецьку, Києві, Львові, Миколаєві, Одесі, Сімферополі, Харкові та Чернігові).