"Автоперевізники почали розміщувати у своїх машинах інформацію про передбачуване підвищення вартості проїзду", - повідомив 25 листопада директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергій Дульфан, передав
Він підкреслив, що відповідно до закону "Про автомобільний транспорт" Харківська міськрада як замовник перевезень тільки погоджує вартість проїзду, але не встановлює її.
За словами С.Дульфана, зараз у Харкові за тарифом, який встановлює міськрада, працюють 17 маршрутів пасажирського транспорту. "Вони працюють за тарифом, який дійсно встановлюємо ми, і зараз у Харкові найнижчий в Україні тариф на ці перевезення - 50 копійок. На всіх інших маршрутах, які працюють в режимах "експрес" та "маршрутне таксі", вартість проїзду узгоджується регулярно. У залежності від економічних показників своєї діяльності перевізник самостійно приймає рішення, коли подавати документи нам на розгляд", - зазначив директор Департаменту транспорту і зв'язку.
"На скільки зросте вартість проїзду, залежить виключно від економічних показників діяльності конкретного перевізника на кожному конкретному маршруті. При розрахунках використовуються такі показники, як тип експлуатованого рухомого складу, кількість одиниць транспорту, тип палива і так далі", - додав С.Дульфан.
Довідка "SQ". У жовтні харківські автоперевізники заявили, що готують звернення до органів місцевої влади з пропозицією підвищити вартість проїзду в маршрутних автобусах. Як повідомив 19 жовтня голова обласної організації роботодавців на автомобільному транспорті Микола Шевченко, вартість запчастин за останні два-три тижні зросла на 20%, також очікується здорожчання пального. "Економічна ситуація вимагає збільшити вартість проїзду", - підкреслив М.Шевченко. За його словами, перевізники мають намір звернутися до влади після проведення виборів. Автоперевізники хотіли збільшити вартість проїзду у середньому на 25 - 50 копійок.