На площади Восстания после реконструкции открыт трамвайный переезд Трамвайний переїзд на перехресті пр.Московського та вул. Кірова (район пл.Повстання) в Харкові відкрито 7 листопада після реконструкції. На відкритті переїзду були присутні харківський міський голова Геннадій Кернес та голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін.

Як зазначив Г. Кернес, це перехрестя - одна з найбільших транспортних розв'язок у Харкові. "Проведені тут роботи дуже складні, і вони були закінчені в найкоротші терміни. Це перехрестя - одне з найскладніших в Європі, це серйозна конструкція", - підкреслив мер.

За словами М. Добкіна, темпи відродження Харкова можна порівняти тільки з Києвом. "Але, враховуючи різницю в обсягах фінансування, ми витримуємо ті ж темпи реконструкції, але за набагато менші гроші. Новий переїзд сподобається всім харків'янам: і тим, хто користується міським транспортом, і тим, хто пересувається на автомобілі, тому що він зручний і безпечний", - зазначив губернатор.

За словами мера, найближчим часом відкриють надземний перехід на пр. Гагаріна. "Також скоро почнеться робота на площі Рози Люксембург, де теж необхідний сучасний трамвайний переїзд. У планах - реконструкція вулиці Клочківської, Московського проспекту, вулиці Жовтневої Революції", - підкреслив мер. У той же час Г. Кернес відзначив, що на сьогодні Харків отримав з державного бюджету на будівництво доріг лише 30 млн.грн. замість 500 млн.грн., запланованих за програмою підготовки до Євро-2012.

 

На площади Восстания после реконструкции открыт трамвайный переезд На площади Восстания после реконструкции открыт трамвайный переезд

 

Довідка "SQ". Вартість реконструкції переїзду на пл. Повстання складає 7,5 млн.грн. (6,2 млн.грн. - кошти держбюджету, 1,3 млн.грн. - міського бюджету). Переїзд виконаний із застосуванням польської технології монолітного залізобетону, відзначається високою міцністю, мінімізацією динамічних дій на шлях, стійкістю до морозу, дощу, спеки, електричною ізоляцією рейок, яка перешкоджає виникненню блукаючих струмів, низькими витратами на утримання. Крім того, переїзд забезпечує безшумний і безвібраційний рух трамвая, без руйнування асфальту, що примикає до переїзду.

За аналогічною польською технологією в Харкові відремонтували також переїзд вул. Кірова - пр. Гагаріна та вул. Кірова - вул. Богдана Хмельницького. Усі ці трамвайні переїзди реконструювали в межах Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу на умовах співфінансування з державного та міського бюджетів.

Як повідомили в Департаменті транспорту і зв'язку Харківської міськради, у 2012 р. планується відремонтувати ще два переїзди із застосуванням польської технології: пр. Московський - вул. Академіка Павлова та пр. Правди - пр. Леніна. Крім того, зараз розглядають питання будівництва за цією технологією відокремленого полотна трамвайної лінії в центральній частині міста - від пр. Московського (Харківський міст) до пров. Вірменського.