Харківська профспілка студентів отримала у відповідь листи від двох виробників пива. Про це 1 липня повідомив журналістам голова Харківської профспілки студентів Максим Мусєєв. За його словами, було відправлено близько 25 листів виробникам пива по всій Україні, але відповіли лише дві компанії - пивзавод "Оболонь" та "Сан ІнБев Україна".

"У листах компаній було сказано, що у їхніх рекламних роликах ніякої пропаганди немає, це просто просування товару на ринок", - відзначив М. Мусєєв. За його словами, ці ствердження не відповідають дійсності. Голова Харківської профспілки студентів відзначив, що якщо переглянути рекламу пива компаній "Оболонь" і "Сан ІнБев Україна", видно, що образ питущої молоді там використовується дуже часто.

Як повідомила журналістам заступник голови Харківської профспілки студентів Анастасія Кобець, напередодні компаніям були розіслані повторні листи із вимогою "протягом 3-х днів прокоментувати політику мовчання, а також відмовитися від використання образу молоді в рекламі пива".

Довідка "SQ". Харківська профспілка студентів розповсюдила відкритий лист, адресований всім пивним компаніям країни, з проханням скоротити масову пропаганду пива. Після того, як на численні письмові та усні публічні звернення не було ні відповіді, ні конкретних дій від керівництва пивних компаній, студенти пішли на пікетування.

29 червня біля будівлі харківського пивзаводу ВАТ "Сан ІнБев Україна" (колишній пивзавод "Рогань") пройшов пікет проти масової пропаганди пива, а також використання образів молоді і спортсменів у рекламі пива. В акції взяли участь більше трьохсот студентів харківських вузів, а також представники харківських громадських організацій (ХОО) "Ми разом", "Позитив", "Міст", "Ініціатива", Центр реабілітації наркозалежної молоді, "NEO-молодь", "Волонтери Ленінського району ". Близько 60 чоловік прикували себе ланцюгами до прохідної пивзаводу, заблокувавши рух вантажного автотранспорту. Ще близько двохсот чоловік утворили навколо заводу "живу стіну".