ПАТ "Мегабанк" (Харків) спільно з АК "Харківобленерго" взяло участь у VIII міжнародному форумі паливно-енергетичного комплексу "Сьогодення та майбутнє", який пройшов 22-25 вересня в Києві. Про це повідомив сайт банку з посиланням на начальника управління впровадження карткових продуктів та розширення термінальної мережі "Мегабанку" Марину Нелюбову.

За її словами, на форумі "Мегабанк" представив електронний термінал самообслуговування (m-box), за допомогою якого можна оплачувати житлово-комунальні послуги, поповнювати власні карткові рахунки та мобільний рахунок, не відвідуючи відділень банку.

За словами М.Нелюбова, m-box викликав інтерес у багатьох гостей форуму, а також у представників Міністерства палива та енергетики. На форумі обговорювалася можливість поширення по всій території Україні технології оплати житлово-комунальних послуг через електронний термінал самообслуговування.

Довідка "SQ". ПАТ "Мегабанк" - банк з іноземним капіталом, що діє на ринку банківських послуг України з 1990 р. Регіональна мережа налічує 198 підрозділів у 25 регіонах України. Послугами банку користуються понад 376,2 тис. клієнтів. На 1 вересня 2010 р. активи банку складають 3,365 млрд. грн., кредитно-інвестиційний портфель - 2,651 млрд.грн., капітал банку - 807 млн.грн., прибуток поточного року - 1,251 млн.грн.

У Харкові діє декілька терміналів самообслуговування (m-box) "Мегабанку", які, зокрема, встановлені в мережі супермаркетів "ЮСІ" (вул. Героїв Праці, 15, вул. Тракторобудівників, 108, вул. Людвіга Свободи, 30, вул. Світла, 19 та пр. Московський, 256).

Після кожного використання терміналу при оплаті комунальних послуг клієнт отримує чек, на якому надруковано спеціальний штрих-код. Наступного разу при оплаті послуг ЖКГ необхідно лише пред'явити рахунок до оплати, і він буде автоматично заповнений даними про останні нарахуваннях харківських комунальних служб. Також рахунок оплати комунальних послуг можна заповнити на сайті Єдиного розрахункового центру "Мегабанку".