"Частина маршрутів КП "Міськелектротранс" (Харків) може бути передана приватним перевізникам", - заявив 21 березня на засіданні колегії Харківської облдержадміністрації (ХОДА) голова ХОДА Михайло Добкін. Такий висновок губернатор зробив після доповіді генерального директора "Міськелектротрансу" Сергія Почепецького про фінансове становище підприємства.

Як повідомив С.Почепецький, після підвищення тарифів виручка підприємства збільшилася до 250 тис.грн. на день. Раніше вона становила близько 160 тис.грн. на день. Очікується, що прибуток підприємства від перевезень складе 96 млн.грн. "Але все одно, з урахуванням усіх надходжень і витрат, при здорожчанні енергоресурсів дефіцит бюджету "Міськелектротрансу" до кінця року складе 88 млн.грн. (у 2010 р. дефіцит бюджету підприємства склав 64 млн.грн.). Якщо підприємство виконає план з прибутків у 96 млн.грн., то дефіцит зарплати, за умови того, що залишаться тільки найнеобхідніші витрати, складе 36 млн. грн.", - заявив директор "Міськелектротрансу".

Довідка "SQ". З 12 березня тарифи на проїзд у трамваях і тролейбусах у Харкові підвищилися з 1 грн. до 1,5 грн. Як заявив 29 грудня харківський міський голова Геннадій Кернес, у 2011 р. держава лише на 20% компенсує проїзд пільговиків в електротранспорті, тому проїзд у тролейбусах і трамваях здорожчає до 1,5 грн.

Співробітники "Міськелектротрансу" з 20 до 25 грудня страйкували, вимагаючи погашення боргів із зарплати. Тролейбуси і трамваї не виходили на маршрути. За словами працівників, зарплату на підприємстві не платили чотири місяці, борг на момент початку акції складав 22,4 млн.грн. На початку січня працівникам "Міськелектротрансу" повністю погасили заборгованість із зарплати. Цього року на фінансову підтримку КП "Міськелектротранс" з міськбюджету передбачено виділення 36 млн. грн.м