Харківський "Мегабанк" відкрив call-центр. Як повідомив
"Звернувшись до call-центру, клієнт ніколи не залишиться без відповіді на своє питання. Якщо оператор не зможе відповісти відразу, він обов'язково переадресує питання спеціалісту потрібного напрямку. Відкривши такий підрозділ, ми сподіваємося стати ближче до наших клієнтів", - підкреслила М.Безунова .
Як повідомили в call-центрі, найчастіше задаються питання, що стосуються користування пластиковими картками, зняття та перерахування готівкових коштів, відсоткових ставок за кредитами і депозитами. Багато дзвінків надходить з приводу інформації, пов'язаної з режимом роботи і місцезнаходженням філій чи банкоматів. До call-центру можна звертатися у зв'язку з втратою карти НСМЕП: після дзвінка картковий рахунок буде заблоковано.
Довідка "SQ". ПАТ "Мегабанк" діє на ринку банківських послуг з 1990 р. Активи банку складають 3 264 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель - 2 509 млн. грн., капітал банку - 816 млн. грн., прибуток цього року - 1 911 тис. грн. Регіональна мережа "Мегабанку" налічує 198 підрозділів у 25 регіонах України.