Для жителів Балаклійської громади став доступний муніципальний чат-бот "Свої". Як зазначили в громаді, відтепер взаємодія мешканців та Балаклійської міської військової адміністрації стане простішою та швидшою.

Про що можна дізнатися в чат-боті

Він містить важливу інформацію про адміністративні послуги, місцеві установи та служби. Завдяки чат-боту можна дізнатися адресу або графік роботи ЦНАПу, написати електронне звернення, оцінити роботу комунальних установ, підписати петицію до місцевої влади тощо.

Як користуватися ботом

Власники смартфонів можуть перейти за посиланням у Viber або Telegram і вибрати необхідний блок. Загалом їх три: Послуги, Я+Влада та Моє місто.

  • у блоці "Послуги" міститься інформація про ЦНАПи, адміністративні послуги, у тому числі електронні;
  • блок "Я+Влада" дає змогу написати електронне звернення, відгук, проголосувати за петицію до місцевої влади;
  • блок "Моя громада" є довідником інформації про місцеві установи та служби, останні новини та події в Балаклійській громаді.

Запуск муніципального чат-бота "Свої" реалізовано в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.