Харківська міськрада 6 липня на сесії внесла зміни до міського бюджету Харкова, пов'язані зі збільшенням річного обсягу трансфертів з державного та обласного бюджетів в сумі 50,9 млн.грн. Зокрема. депутати збільшили на 9 млн.грн. витрати на фінансову підтримку КП "Міськелектротранс". На забезпечення станцій швидкої допомоги пальним з обласного до міського бюджету надійде додаткова дотація в розмірі 1,8 млн.грн.
Також депутати на 1,75 млн.грн. збільшили витрати на утримання міської спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву у зв'язку з прийняттям на її баланс хокейного поля "Салтівський лід". Для підвищення рівня оплати праці працівників бюджетної сфери передбачена додаткова дотація в розмірі 31,3 млн.грн.
Окрім того, з держбюджету передбачена додаткова дотація в розмірі 17,8 млн.грн на компенсацію втрат прибутків від надання державою податкових пільг з оплати земельного податку суб'єктам космічної галузі та літакобудування.
Довідка "SQ". З 12 березня тарифи на проїзд у трамваях і тролейбусах у Харкові підвищилися з 1 грн. до 1,5 грн. Як раніше повідомляв гендиректор КП "Міськелектротранс" Сергій Почепецький, після підвищення тарифів виручка підприємства "Міськелектротранс" збільшилася до 250 тис.грн. на день. Раніше вона становила близько 160 тис.грн. на день. "Але все одно, з урахуванням усіх надходжень і витрат, при здорожчанні енергоресурсів дефіцит бюджету "Міськелектротрансу" до кінця року складе 88 млн.грн", - заявив С.Почепецький. Також С.Почепецький повідомив, що у 2010 р. компенсація з державного бюджету за проїзд пасажирів пільгового контингенту склала 12% потреби. З необхідних 280 млн.грн. на компенсацію пільгового проїзду надійшло тільки 29,9 млн.грн.
Як повідомив у квітні харківський міський голова Геннадій Кернес, КП "Міськелектротранс" взяло банківський кредит у розмірі 70 млн.грн. під 16% річних. За словами Г.Кернеса, кошти, отримані за кредитом, підуть на погашення попереднього кредиту, кілька років тому взятого в банку "Актив" на виплату зарплати. "Щоб повернути кредит, "Міськелектротранс" буде заробляти гроші на ремонті та обслуговуванні рухомого складу", - підкреслив Г.Кернес.