62ceea66250ab.jpg

Зовнішня оптимізація сайту – це процес побудови зовнішніх посилань, для підвищення авторитетності та експертності вашого ресурсу. Ражду приділяти значну увагу цьому напрямку пошукової оптимізації. Роблю це як редактор вебресурсу Розкрутка Сайту, який спеціалізується на публікаціях статей із просування сайту власними силамия. Для цього використовуються декілька основних методів лінкбілдінгу, які забезпечать вашому ресурсу більш високий рейтинг та збільшать об'єми брендового трафіку.

Сьогодні ми розглянемо всі методи зовнішньої оптимізації сайту та виділимо серед них найбільш ефективні. 

Соціальні сигнали та використання соцмереж

Оформлення сторінок компанії у соціальних мережах та регулярний постінг матеріалів із посиланнями на ресурс, що просувається – досить актуальне рішення на сьогоднішній день. Рекомендується мати облікові записи у всіх існуючих соцмережах і регулярно підтримувати там активність. Кореляція між соціальними сигналами та ранжуванням у результатах пошуку офіційно не підтверджена, але за наявності регулярних переходів від зацікавленої аудиторії, вони здатні створити позитивний ефект.

Агрегатори або дошки оголошень

Працює ця система наступним чином – у каталозі агрегатора розміщується ваша торгова пропозиція або опис послуги, що посилається на ваш сайт.

Реєстрація в каталогах

Створення облікового запису компанії в онлайн каталогах та довідниках. Каталоги містять великий перелік ресурсів, відсортованих за сферами діяльності, територіальною приналежністю та іншими показниками. Не підходить для використання як основа лінкбілдингу.

Купівля зворотних посилань через біржі

Посилання з бірж реклами поділяються на 2 типи:

  • Тимчасові – проплачуються на період щодня, місяць чи рік і залишаються активними протягом цього часу;
  • вічні - оплата відбувається одноразово, посилання залишається назавжди.

Тимчасові мають низьку якість і часто є причиною накладання санкцій. Рекомендується закупівля вічних посилань у заздалегідь розрахованій кількості із ретельним відбором донорів. Не знаєте, що таке лінкбілдінг?На моєму сайті ви знайдете експерту та доступну інструкціяю для початківців, яка допоможе знайти відповіді на всі ваші питання. Ви зрозумієте як створювати якісні зворотні посилання для розкрутки свого сайту.

Публікація прес-релізів

В даний метод входить написання і публікація унікальних статей на тематичному порталі із зазначенням у тілі статті зворотного посилання на сайт, що просувається.

Доведено, що зовнішня оптимізація сайту шляхом розміщення прес-релізів на сайтах новин, блогах і якісних тематичних майданчиках ефективніше вище озвучених. Окрім збільшення релевантності цільової сторінки приносить додатковий реферальний трафік на сайт.

Крауд-маркетинг

Розміщення ненав'язливих рекомендацій та позитивних відгуків у соціальних мережах, тематичних форумах, довідниках, блогах, сайтах запитань-відповідей тощо.

Поширеними є такі методи отримання зворотних посилань:

  • коментарі з активним посиланням на ресурс, що розкручується;
  • пости з відгуком;
  • згадки на тематичному форумі.

Підведемо підсумки

Нарощування маси посилань має бути грамотно спланованим і планомірним. Якщо ваш ще домен молодий і без історії – скористайтесь реєстрацією у довідниках та каталогах. Розкажіть про компанію на форумах та відгуках, не забувайте посилатися на ресурс. Але завжди найкращим лишається метод покупки зовнішніх посилань.

 

Maksym Tokariev, SEO expert at Rozkrutka Site