Споживачі "Харківобленерго", у яких встановлений мобільний додаток "Харенерго", зможуть надалі ним користуватися. Про це повідомили в обленерго.
Залишаються доступними функції:
- передача показів,
 - історія показів лічильника,
 - оплата,
 - інформація про аварійні та планові відключення.
 
Про зміни у роботі додатку споживачів будуть повідомляти.
Нагадаємо, кілька днів тому компанія "Харківенергозбут" повідомила, що розриває договір з автором та розробником мобільного додатку “Харенерго”, і порадила оплачувати посулги через інші сервіси.
Із 30 грудня починається п'ятиденний термін, протягом якого треба передати покази електролічильників.
Передати покази лічильників також можна іншими способами:
► Безпосередньо .
► Через Viber-бот. Також там можна дізнатися про планові або аварійні відключення по вашому особистому рахунку, сповістити про відсутність електроенергії.
► Через , де можна отримати повний комплекс послуг: передача показів, перегляд історії споживання та квитанцій, замовити послуги, у тому числі з приєднання до мереж АТ "Харківобленерго".
► Через .
► За телефонами колцентру АТ "Харківобленерго":
- 057-342-44-13;
 - 067-234-04-13;
 - 050-054-04-13;
 - 063-054-04-13.
 
► У приміщенні Центру обслуговування клієнтів у Харкові по вул. Георгія Тарасенка, 126/2 за допомогою встановлених терміналів.
► Через . Також там можна оплатити комунальні послуги та отримати інші міські послуги онлайн.
.jpg)






