Споживачі "Харківобленерго", у яких встановлений мобільний додаток "Харенерго", зможуть надалі ним користуватися. Про це повідомили  в обленерго.

Залишаються доступними функції: 

  • передача показів, 
  • історія показів лічильника, 
  • оплата,
  • інформація про аварійні та планові відключення.

Про зміни у роботі додатку споживачів будуть повідомляти.

Нагадаємо, кілька днів тому компанія "Харківенергозбут" повідомила, що розриває договір з автором та розробником мобільного додатку “Харенерго”, і порадила оплачувати посулги через інші сервіси.

Із 30 грудня починається п'ятиденний термін, протягом якого треба передати покази електролічильників. 

Передати покази лічильників також можна іншими способами:

► Безпосередньо на сайті АТ "Харківобленерго".

► Через Viber-бот. Також там можна дізнатися про планові або аварійні відключення по вашому особистому рахунку, сповістити про відсутність електроенергії.

► Через особистий кабінет на сайті АТ "Харківобленерго", де можна отримати повний комплекс послуг: передача показів, перегляд історії споживання та квитанцій, замовити послуги, у тому числі з приєднання до мереж АТ "Харківобленерго".

► Через Telegram-бот.

► За телефонами колцентру АТ "Харківобленерго":

  • 057-342-44-13;
  • 067-234-04-13;
  • 050-054-04-13;
  • 063-054-04-13.

► У приміщенні Центру обслуговування клієнтів у Харкові по вул. Георгія Тарасенка, 126/2 за допомогою встановлених терміналів.

► Через додаток "Мій Харків". Також там можна оплатити комунальні послуги та отримати інші міські послуги онлайн.