На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции"На ті роботи, які проводилися в старому терміналі ХКП "Аеропорт "Харків", не було потрібно дозволу Державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК)", - заявив 11 квітня "SQ" начальник інспекції ДАБК у Харківській області Олександр Мальцев, коментуючи інформацію про обвалення частини будівлі аеровокзалу.

Начальник інспекції зазначив, що є відповідна постанова Кабінету міністрів, згідно якої підрядник, який проводить роботи з реконструкції, має право проводити планове обвалення будівель без дозволу ДАБК. Тим не менш, за словами О.Мальцева, ДАБК має намір провести перевірку за фактом обвалення фасаду будівлі старого аеропорту. "Ми дали припис - зупинити всі роботи в аеропорту, крім аварійних. А зараз йде збір документації", - зазначив начальник О.Мальцев.

На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции
На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции
На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции
На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции На работы, которые проходили в старом терминале аэропорта "Харьков", разрешения ГАСК не требовалось - начальник инспекции

Довідка "SQ". 8 квітня обрушилася частина старої будівлі аеровокзалу. Обвал стіни був плановим, оскільки з'ясувалося, що вона знаходиться в аварійному стані. Дата і час обвалу (вечір п'ятниці) були обрані з метою мінімізації ризиків. "Обвал був успішно проведений, відповідний комплекс робіт був виконаний з урахуванням всіх норм і вимог з техніки безпеки і охорони праці", - повідомлялося на сайті аеропорту. Пізніше ця інформація зникла з сайту.

9 квітня близько 17.00 під час робіт з реконструкції старого терміналу ХКП "Аеропорт "Харків" загинули двоє робітників ТОВ "Стальконструкція" (1960 і 1962 р.н.). Робітники знаходилися на висоті в монтажній люльці, яку зачепила стріла підйомного крана. Робочі загинули після падіння з 6-метрової висоти.

Як повідомив 11 квітня "SQ" заступник начальника Територіального управління Державної служби гірського нагляду та промислової безпеки України по Харківській області Олександр Сохацький, Держгірпромнагляд розпочав розслідування групового нещасного випадку зі смертельним наслідком, що стався на реконструкції міжнародного аеропорту "Харків". О.Сохацький повідомив, що буде перевірено дотримання правил охорони праці як у всій компанії "Стальконструкція", так і на реконструкції аеропорту, де ця будівельна організація є генеральним підрядником. Роботи з реконструкції терміналу на час розслідування припинені.