Для продолжения строительства метро на Салтовку нужно построить станцию "Площадь Урицкого" - замдиректора гордепартамента строительстваЩоб продовжувати будувати метро на Салтівці, необхідно побудувати і ввести в експлуатацію станцію метро "Площа Урицького" (в районі цирку). Про це 29 березня під час виїзного засідання постійної комісії з транспорту і зв'язку Харківської міськради повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук. Він пояснив, що Салтівську систему станцій можна розвивати лише тоді, коли розворотний тупик буде винесений не на "Історичний музей", а на "Площу Урицького".

"На "Історичному музеї" можливість розвороту потягів дуже обмежена. А інтервал руху салтівських поїздів має тривати близько хвилини. Тому треба побудувати "Площу Урицького", а вже потім розвивати салтівські станції", - зазначив А.Кравчук.

Також А.Кравчук повідомив, що за окружною дорогою вже відведений майданчик під будівництво Олексіївського депо. "У районі шляхопроводу через окружну дорогу вже відсипається грунт, ведуться підготовчі роботи з цього депо. Олексіївське депо треба пускати одночасно з введенням двох станцій - "Державінська" й "Одеська" - для якісного нічного обслуговування поїздів. Це важливо для комфорту й безпеки", - підкреслив він.

Довідка "SQ". Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за протяжністю (35,59 км), а також за кількістю перевезених пасажирів (у середньому - близько 800 тис. пасажирів на добу). У харківському метро - 29 станцій, рухомий склад - 321 вагон, три лінії - Холодногірсько-Заводська, Салтівська та Олексіївська. За останні 10 років у харківському метро в експлуатацію були введені три станції Олексіївської лінії - "Ботанічний сад", "23 Серпня" й "Олексіївська". Зараз будується станція "Перемога".

У 2011 р. Харків отримав з держбюджету 100 млн.грн. на будівництво станції метро "Перемога". Для закінчення будівництва цієї станції необхідно ще 300 млн.грн. У 2012 р. субвенція з держбюджету на будівництво харківського метро не надходила. Зараз будівельники продовжують працювати за рахунок оборотних і кредитних коштів.