Більшість телеканалів в Україні створена не для інформування глядачів про якісь події і не для отримання комерційного прибутку, а з політичних причин. Про це 22 березня під час тренінгу "Практична журналістика" в прес-центрі інформаційного агентства "STATUS QUO" заявив телеведучий і журналіст Андрій Куликов.

За його словами, в Україні - невиправдано велика кількість засобів масової інформації. "У Німеччині - 7 ефірних телеканалів на всю країну, у Великобританії - 5. В Україні ж працює 12-15 тільки загальнонаціональних телеканалів, не рахуючи регіональних телекомпаній. У багатьох європейських країнах взагалі немає самостійних регіональних телекомпаній, а є лише регіональні відділи національних телеканалів" , - заявив А.Куликов. "Регіональне телебачення - це анахронізм. У такій кількості регіональні канали не потрібні", - підкреслив журналіст.

За його словами, на ринку журналістики Україна пропозиція перевищує попит. "Немає сенсу вчити молодих журналістів - їх завжди можна замінити на нових. Вони приходять недоучені, і їх не вчать далі", - зазначив А.Куликов.

овідка "SQ". Проект "Практична журналістика" організований інформагентством "STATUS QUO" як серія практичних семінарів-тренінгів для журналістів та редакторів з Харкова (на першому етапі), а також Харківської та сусідніх областей (на другому етапі). Тренінги ведуть високопрофесійні редактори, телеведучі, журналісти центральних ЗМІ. Учасники тренінгів отримують поради професіоналів, рекомендації та відповіді на свої питання. Семінари-тренінги проходять один раз на 3-4 тижні в прес-центрі ІА "STATUS QUO" (Харків, вул. Артема, 46, 4-й поверх).

20 січня в рамках проекту майстер-клас провів головний редактор каналу "TVI" Віталій Портников, а 17 лютого - журналіст і телеведучий Костянтин Стогній.

Цього разу тренінг уперше пройшов за підтримки групи "DCH" і ФК "Металіст".