В июне КП "Харьковский метрополитен" выступит с предложением повысить стоимость проезда в метро до 2 грн. - С. Мусеев

У червні КП "Харківський метрополітен" виступить з пропозицією підвищити вартість проїзду в метро до 2 грн. Про це 21 травня повідомив журналістам начальник підприємства Сергій Мусєєв.

"Зараз усе підвищується: вартість життя, вартість продуктів і так далі. Отже, не може таке підприємство, як метрополітен, відставати в цьому процесі. Інакше воно "помре". Ми не говоримо про підвищення тарифу з метою отримання прибутку або забезпечення рентабельності роботи підприємства . Ми говоримо тільки про те, щоб люди отримували якісну послугу, не замислюючись про якісь проблеми метрополітену. У червні будемо звертатися з цим питанням до міської влади, подамо всі необхідні матеріали", - відзначив С. Мусєєв.

За його словами, зараз собівартість перевезення одного пасажира складає 2,15 грн. "Витрати метрополітену на рік складають 600 млн.грн. Ми перевозимо на рік 300 млн. пасажирів, але отримуємо при нинішньому тарифі в 1,5 грн. не 450 млн.грн., а тільки 300 млн.грн, тому що держава не компенсує перевезення пільговиків", - повідомив С. Мусєєв.

Він також відзначив, що узгодження нового тарифу на проїзд у метро в разі прийняття рішення про його підвищення триватиме декілька місяців, оскільки "питання вимагає узгодження з багатьма міністерствами".

 

Довідка "SQ". 20 травня заступник начальника КП "Харківський метрополітен" Юрій Баранов зазначив, що підприємство виступає проти підвищення тарифу на проїзд в метро і готове перевозити пасажирів за колишньою ціною, але тільки за умови, що підприємство отримає з держбюджету компенсацію за перевезення пасажирів пільгового контингенту. "Якщо будуть рішення про виділення бюджетних коштів, мова про підвищення тарифу не йтиме. Але якщо ж дотацій не буде, то вартість проїзду для пасажирів доведеться підвищити". За його словами, щороку додається нова категорія пільговиків, яких метрополітен зобов'язаний перевозити безкоштовно, зокрема, у 2006 р. додалися "діти війни", у 2010 р. - діти з малозабезпечених сімей. Зараз метрополітен перевозить на 70 тис. більше пільговиків, ніж у 2009 р.

Як повідомив "SQ" 18 травня голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін, питання виплати державою компенсації за перевезення пасажирів пільгових категорій у громадському транспорті Харкова поки що не вирішується.