Четвертий всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" 3 червня відбувся в Харківському національному економічному університеті (ХНЕУ). Про це "SQ" повідомив керівник проекту Олексій Кононов. Конкурс був присвячений брендінгу Дніпропетровська, Донецька, Києва, Одеси та Харкова. У ньому взяли участь студенти десяти університетів з п'яти міст. Серед завдань, які виконували учасники конкурсу, - створення презентаційного фільму про місто (відповідно до ключових маркетингових характеристик), розробка PR-проекту із зазначенням його мети, завдань, цільової аудиторії, використаних коштів та анонсує матеріалів: новинний сюжет, написання прес-релізу і статті для друкованого ЗМІ.

У складі журі були фахівці в області "public relations", серед них: головний партнер і креативний директор PR-агенції "PR-сервіс" (м.Київ) Олена Дерев'янко, керівник відділу зв'язків з громадськістю "АТБ" (м. Дніпропетровськ) Анна Лічман, директор Міжнародного інституту регіональної преси та інформації (м.Харків) Ангеліна Солдатенко, директор Донецького благодійного фонду "Доброта" Яків Рогалін, керівник відділу зовнішніх зв'язків мобільного оператора "Life" (м.Київ) Надія Лубніна, старший керівник проектів The PBN Company (м.Київ) Євген Качалін, директор і головний редактор інформаційного агентства "Status Quo" Олена Конопля, директор інформаційно-аналітичного агентства "Придніпров'я" (м.Дніпропетровськ) Владислав Романов.

Переможцями конкурсу стали студенти Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана (КНЕУ). Друге місце між собою розділили команди Харківського національного університету ім.В. Каразіна (ХНУ) та Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ). Третє місце посіли студенти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Також були визначені кращі команди у п'яти номінаціях: "Краща ідея", "Краща презентація" (обидві - ХНУ), "Кращий новинний сюжет" (Донецький національний університет), "Краща стаття" (ХНЕУ), "Кращий прес-реліз (КНТЕУ ). В індивідуальних номінаціях перемогли: студент КНЕУ Дмитро Алексєєв ("Кращий ведучий прес-конференції", "Кращі відповіді на питання") і студентка ХНУ Аліна Сінькова ("Краща доповідь").