Головне харківське обласне управління у справах захисту прав споживачів у січні - вересні перевірило 1 тис. 156 підприємств, з них 886 підприємств торгівлі та ресторанного господарства, а також 270 підприємств сфери послуг. На 1 тис. 16 підприємствах (87,9% загальної кількості перевірених підприємств) виявлено 6 тис. 629 різного роду порушень прав споживачів. Про це 1 листопада повідомив "SQ" начальник управління Олександр Нечипоренко.

Найбільш поширеними порушеннями є: реалізація товарів і послуг, що не відповідають вимогам нормативних документів (2 тис. 440 випадків), продаж товарів без відповідних супровідних документів (3 тис. 164 випадки), відсутність необхідної інформації про продукцію (827 випадків) і реалізація товарів, надання послуг без видачі розрахункового документа (147 випадків). Усього було перевірено якість товарів, робіт і послуг на 4 млн. 589 тис.грн., з них забраковано та знято з реалізації на 1 млн. 508,8 тис.грн. (33%).

За дев'ять місяців до управління надійшли 873 скарги від споживачів, з них: 40 - на якість продовольчих товарів, 192 - на якість непродовольчих товарів, 338 - на якість послуг та 94 - про порушення у сфері ресторанного господарства. Зараз розглянуто 850 скарг, вимоги 617 споживачів задоволені.

Також за результатами перевірок суб'єкти господарювання повинні повернути споживачам за реалізацію неякісних товарів і послуг 196,2 тис.грн.