Информационное агентство "STATUS QUO" отмечает 10-летний юбилейІнформаціонному агентству "STATUS QUO" (Харків) 1 квітня виповнилося десять років. Колектив агентства дякує всім читачам, відвідувачам, партнерам, гостям прес-центру за співпрацю та увагу до нашої роботи!

Агентство було зареєстровано Держкомітетом інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України 29 березня 2001 р., а перший електронний випуск "SQ" - Новини дня" вийшов 31 березня 2001 р. Сайт агентства в інтернеті почав працювати у вересні 2001 р. До 2006 р. він був закритий для широкого доступу - новини поширювалися лише за передплатою. У 2003 р. почав виходити тематичний випуск "SQ" - Економіка". У 2008 р. на сайті була створена рубрика "Досьє", з'явився форум. Кількість відвідувачів сайту стабільно зростала. Приміром, у 2009 р. сайт відвідав майже мільйон осіб, кількість переглядів сайту склало більше 3 млн.

У вересні 2003 р. розпочав свою роботу прес-центр "SQ". На базі прес-центру в Харкові вперше почали проводитися онлайн-конференції. З 2009 р. прес-центр на постійній основі практикує онлайн-трансляцію прес-конференцій.
У грудні 2008 р. почала виходити щотижнева інформаційно-аналітична програма "STATUS QUO". Надалі її виробничі потужності стали базою для створення студії "STATUS QUO Production", яка займається зараз виробництвом корпоративних фільмів, рекламних роликів, надає послуги фото-і відеозйомки.

Минулого року на сайті "SQ" з'явилися англомовна й україномовна версії стрічки новин. Також у 2010 р. сторіночки агентства з'явилися в соціальних мережах - "Facebook", "Vkontakte" і "Twitter".

За словами директора "SQ" Олени Коноплі, серед основних досягнень агентства за минулий рік - зростання відвідуваності сайту і цитованості новин іншими інтернет-ресурсами. "Крім того, минулого року ми реалізували кілька великих проектів, присвячених виборам. Спочатку провели марафони, присвячені двом турам президентської кампанії, а восени - марафон "Політичний Хелловін", присвячений виборам до місцевих рад. Ці проекти були досить успішними: у них взяли участь безліч місцевих політиків і журналістів", - відзначила О.Конопля.

Вона також повідомила, що і надалі агентство не збирається змінювати принципам неупередженості, лаконічності й оперативності, якими "SQ" керується вже багато років. "Ми провели опитування серед читачів і отримали понад 50 докладних відповідей з рекомендаціями та порадами, як поліпшити роботу сайту. Виходячи з відповідей, ми переконалися, що основні принципи роботи нам змінювати не варто. Також читачі відзначили, що однією з переваг нашої новостной стрічки є наявність довідкової інформації в новинах, що дозволяє не шукати десь у інтернеті передісторію тієї чи іншої події. Тому ми будемо удосконалювати цей напрям", - повідомила О.Конопля.

За її словами, вже у квітні сайт "SQ" змінить структуру та дизайн, стане більш легким для сприйняття, і на ньому з'явиться низка нових функцій. Окрім того, агентство має намір розвивати напрями аналітики та журналістських розслідувань, відкрити на сайті кілька нових рубрик, зокрема, "Досьє успіху" про історії життя відомих харків'ян.

Довідка "SQ". У 2001 - 2004 рр. директором агентства був Сергій Гончаренко, потім - Володимир Стариченко (2004 - 2006 рр.). Посаду головного редактора в різний час обіймали Сергій Мірошниченко, Сергій Бобок. Зараз посаду головного редактора (з 2003 р.) і директора (з 2006 р.) обіймає О.Конопля. Начальник прес-центру (з 2009 р.) - Яна Кутіна.

Колектив агентства нагороджений безліччю почесних грамот, дипломів і подяк органів влади та громадських організацій.