Россияне хотят обновить харьковские троллейбусыНВО "АРСТ" (Новосибірськ, Росія) планує поставити до Харкова тягове обладнання для ремонту тролейбусів. Про це 26 жовтня розповів "SQ" комерційний директор компанії Максим Кошевнев. За його словами, в харківських тролейбусах використовується обладнання, поставлене компанією у 2006 р. "Обладнання морально та фізично застаріло і вимагає заміни. Ми вже домовилися з представниками харківського "Міськелектротрансу" про модернізацію", - зазначив М.Кошевнев.

Він повідомив, що ця домовленість була досягнута 26 жовтня на бізнес-конференції в Харківській торговельно-промисловій палаті. "У силу вузької спеціалізації нашого підприємства (постачання обладнання комунальним транспортним підприємствам) на такі зустрічі в інших містах приходить від сили дві-три людини. У Харкові вперше був, умовно кажучи, "аншлаг" - наше представництво відвідали близько 15 людей", - зазначив М.Кошевнев.

За його словами, під час зустрічі обговорювалася можливість участі "Арстема" в капітальному ремонті та відновленні міського електротранспорту. "Дуже ймовірно, що обговорення перетворяться в договори та контракти на постачання. Ми запропонували випробуваний у Росії варіант економного відновлення рухомого складу. Новий трамвай коштує 14 млн. рублів, а при капітальному відновлення силами трамвайних депо трамвай повертається в стрій за 4 млн. рублів. При цьому близько 3 млн. рублів залишається в депо у вигляді зарплати та інших відрахувань. Ми повністю розбираємо трамвай, залишаючи тільки раму і візок. Потім на остов встановлюються нові борти і внутрішнє енергозберігаюче обладнання. Міська програма Новосибірська на цей рік передбачає відновлення 25 трамваїв. Нашу технологію відновлення ми пропонуємо запровадити і в Харкові", - розповів М.Кошевнев.

Він повідомив, що можлива ще одна форма співпраці. Коли Харків буде замовляти нові тролейбуси і трамваї, "АРСТ" готовий поставляти тягове обладнання на заводи-виробники рухомого складу. "Ми поставляємо тягове обладнання - це різні перетворювачі, які забезпечують роботу тягових двигунів", - зазначив М.Кошевнев.