Сьогодні, 31 жовтня, відзначається одне з найзнаменитіших неофіційних свят - Геловін. Ми вирішили дати кілька порад тим, хто відзначає.
Для початку - трохи історії. Отже, свято бере свій початок із традицій кельтів Ірландії та Шотландії. Кельти самі так себе не називали, та й узагалі їм було не до самоназв - вони були хлопцями войовничими настіл…
28 жовтня близько 21:00 російські війська завдали чергового удару по центру Харкова і влучили в Держпром, який вважається одним із символів міста.
Держпром - перший український хмарочос і один із найяскравіших зразків конструктивізму, що набув поширення в 1920-30-х роках. У 2023 році організація ЮНЕСКО внесла Держпром до Міжнародного списку…
Лопань можна назвати "сестрою" річки Харків. Саме в місці злиття цих двох річок у середині XVII століття було збудовано Харківську фортецю, яка згодом розрослася у друге за величиною місто України.
Перша згадка
Уперше річка Лопань, як і річка Харків, згадується 1556 року в рукописному документі під назвою "Велике креслення"…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.