Як найняти SEO-фахівця
Чи готові скористатися всіма перевагами послуг SEO-фахівця? Тоді дотримуйтесь цих інструкцій, щоб найняти SEO-фахівця.
-
Опишіть свої потреби
Використовуйте такі питання, щоб визначити, що вам потрібно від SEO-фахівця:
- Як довго ви плануєте працювати із SEO-фахівцем?
- Над якими областями SEO-оптимізації працюватиме SEO-фахівець?
- Чи є у вас уподобання щодо моделей ціноутворення, наприклад погодинна чи помісячна?
- Як ви оцінюватимете ефективність SEO?
Якщо у вашому оточенні є люди, які мають штатні, контрактні або позаштатні SEO-фахівці, подумайте про зустріч з ними, щоб дізнатися більше про їх досвід найму SEO-фахівців. Можливо, вони навіть порекомендують, кого найняти краще!
2. Встановіть свій бюджет
Далі визначте власний бюджет.
Хоча існують «дешеві» пропозиції SEO, дуже важливо їх уникати. Що вважається дешевим SEO, залежить від якості послуг та їхньої ціни. Тому хорошим барометром служить мантра: «Якщо ціна здається надто хорошою, щоб бути правдою, мабуть, так воно і є».
3. Вивчіть свої можливості
Ви можете знайти SEO-консультантів або фахівців у кількох місцях, у тому числі:
- Ваша професійна мережа
- Сайти з пошуку роботи, такі як Upwork, Fiverr та SEOFOMO
- Сайти соціальних мереж, такі як LinkedIn та Facebook
- Огляд сайтів, таких як Clutch, G2 та Upcity
Крім перерахованих вище варіантів, ви також можете використовувати Google для пошуку потенційних кандидатів. Так ви можете ознайомитись з послугами SEO спеціаліста і перейти за посиланням poslugi-seo-specialista.
Знайдіть свого SEO-фахівця
Тепер ви можете почати шукати потенційних SEO-фахівців для найму. Зверніть увагу на таке:
- Огляди
- Приклади виконаних робіт
- Скільки років у бізнесі
Оскільки багато SEO- консультанти ведуть активну діяльність в Інтернеті, ви також можете проглянути їх публічні профілі(наприклад, LinkedIn), щоб дізнатися більше про їх послуги SEO- консалтингу, думках про пошукову оптимізацію, підходи і багато що інше.
Перевірте свої варіанти
Тепер ви можете перевірити свій список SEO- фахівців. На цьому етапі розглянете можливість зустрітися і запитати :
- Чи є у вас досвід роботи в нашій галузі?
- Щоб це партнерство працювало, що вам треба від моєї команди на постійній основі?
- Чи можете ви надати які-небудь посилання?
- Як ви оцінюєте успішність SEO?
- Чи є у вас досвід роботи з нашим технологічним стеком?
Ось декілька ознак хорошого SEO- фахівця :
Реалістичні очікування: Уникайте співпраці з тими, хто гарантує швидкі результати, наприклад, за 30 днів. SEO вимагає часу, і справжній професіонал дасть це зрозуміти із самого початку.
Повна прозорість: будь-який партнер, з яким ви підписуєте контракт, повинен відкрито говорити з вами про свою бізнес-модель, ціноутворення, періодичність надання звітів, технологічні інструменти, результати та досвід роботи в галузі . Якщо вам складно отримати чітку відповідь на якесь із ваших питань, краще звернутися до іншого фахівця.
На підставі вашої зустрічі ви зможете вирішити, чи готові ви рухатися далі.
Чи можна займатися SEO без експерта?
Хоча ви можете займатися SEO самостійно, для накопичення і підтримки своїх знань знадобиться час.
Google часто оновлює свій алгоритм, тому вам необхідно постійно стежити за новинами галузі. І хоча існує безліч курсів від ведучих SEO- фахівців і SEO- автоматизацій, які ви можете пройти, стати SEO- експертом можна тільки завдяки постійній практиці.
Якщо у вас немає на це часу або ресурсів, розглянете можливість найму SEO- компанії .
Вирішіть свої SEO- завдання за допомогою SEO- експертів
Якщо ви хочете добитися найкращих результатів, вам потрібні кращі люди у вашій команді. Для цього ви повинні скласти список кращих SEO- компаній або SEO –спеціалістів і знайти кращого постачальника SEO- послуг для вашого бізнесу. Якщо ви хочете працювати саме зі мною, зв'яжіться зі мною сьогодні!
SEO- послуги, що не є шаблонними
Отримайте SEO- стратегію, адаптовану під цілі вашого бізнесу, галузі і доходу за допомогою нашого SEO експерта