Група компаній "Газ України" у 2013 р. планує сформувати всеукраїнську мережу з 250 АЗC. Про це повідомили "SQ" в групі (її засновником є ​​харківський бізнесмен, власник ФК "Металіст" Сергій Курченко - "SQ"). Група має намір також увійти до числа лідерів внутрішнього ринку і до 2020 р. сформувати мережу з 500 АЗС. Реалізація планів залежатиме від кон'юнктури внутрішнього ринку, зокрема, перспектив розвитку місцевих нафтопереробних заводів (НПЗ).

"Група буде йти в найбільш привабливі з точки зору економіки регіони, насамперед, столицю і промислові центри з високим рівнем споживання нафтопродуктів і розвиненою інфраструктурою. Сьогодні ведуться переговори про придбання НПЗ в Україні і входження в нафтопереробні і нафтовидобувні проекти за межами країни. Залежно від їх підсумку компанія має намір затвердити стратегію розвитку на найближчі сім років. Відповідно, з логістики можливі різні варіанти в середньостроковій перспективі, але в будь-якому випадку на наступний рік ставимо завдання вийти на рівень 250 АЗС", - відзначили в групі "Газ України".

Довідка "SQ". За даними групи, "Газ України" контролює близько 150 АЗС, що працюють під різними брендами в усіх регіонах країни. Зокрема, партнерами групи на роздрібному ринку є компанії "Експогаз", "Автотранс", "ФОБ", "Каргаз", "Бест Ойл", "Афган" та інші мережі.

"Газ Україна" спеціалізується на торгівлі зрідженим та природним газом, широким спектром нафтопродуктів та товарів для нафтогазової галузі. Центром корпоративного управління холдингу є ТОВ "Газ Україна 2009". Компанія реалізує енергоресурси великим і дрібним оптом в усіх регіонах України. У числі партнерів - НАК "Нафтогаз України", ПАТ "Укрнафта", ТНК-ВР, "Лукойл", ПАТ "Укртатнафта" та інші великі учасники ринку. Для формування стійких каналів збуту група з початку 2011 р. приступила до створення власної збутової мережі АЗС на території України та на ринках Центральної Європи.