У Харкові про планові та аварійні відключення світла можна дізнатися за допомогою чат-боту Kharkiv1562. У чат-бот можна додати до трьох своїх адрес, і повідомлення від “Харківобленерго” надходитимуть автоматично.

Приєднатися до чату Kharkiv1562 можна за посиланням.

Чат-бот Kharkiv1562 з'явився у 2020 році. З його допомогою без контакту з оператором служби 1562 можна дізнаватися про планові та аварійні відключення:

  • холодної води;
  • гарячої води;
  • опалення;
  • ліфтів;
  • внутрішнього електропостачання будинку.

Про відключення світла також можна дізнатися за телефонами цілодобового кол-центру "Харківобленерго":

  • (057) 34-24-413;
  • (067) 23-40-413;
  • (063) 05-40-413;
  • (050) 05-40-413.

Портал 1562 був нещодавно оновлений, зареєструватися на ньому можна за посиланням.

За допомогою порталу кожен харків'янин може:

  • повідомити про проблему;
  • спостерігати за рухом особистого повідомлення;
  • отримувати інформацію про ремонт, а також інформацію про планові та аварійні роботи за конкретною адресою;
  • завдяки системі автоматичних дзвінків та повідомлень можна підтвердити вирішення свого питання.

В умовах військового стану доступ до порталу можливий лише на території України.