Подати заявку на портал 1562 тепер можна через інтернет. Електронний сервіс оновили, оптимізувавши його для зручності користувачів, повідомили в міськраді.

На порталі 1562 кожен харків'янин може:

  • повідомити про проблему;
  • спостерігати за процесом обробки звернення;
  • отримувати оперативну інформацію про планові та аварійні роботи за конкретною адресою;
  • завдяки системі сповіщень підтвердити рішення свого питання.

Зареєструватися на порталі можна за посиланням.

Доступ до порталу 1562 можливий тільки на території України.

Диспетчерська служба 1562 була створена в Харкові на початку 2007 року. Сюди містяни можуть звертатися з усіх питань, пов'язаних з роботою ЖКГ, міської влади, наданням адміністративних послуг. У 2022 році до служби 1562 від харків'ян надійшло понад 770 тис.заявок.

Короткий номер диспетчерської служби - 1562. Також працює чат-бот 1562 в Telegram, за допомогою якого можна дізнаватися про планові та аварійні відключення холодної та гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку і ліфтів.