Фонд госимущества включил "Турбоатом" в примерный список объектов приватизации на этот годФонд держмайна України включив низку підприємств Харківської області до приблизного переліку об'єктів приватизації на 2012 р., який опублікований у другому номері газети "Відомості приватизації". Зокрема, у цьому списку - ВАТ "Мереф'янський механічний завод" (Харківський р-н Харківської обл., державі належить 99,9% акцій), ВАТ "Авіалінії Харкова" (99,9%), а також ВАТ "Турбоатом" (75,2%). Стосовно "Турбоатома" зазначено, що для початку процедури його приватизації потрібно спеціальне розпорядження Кабінету міністрів.

Як повідомили "SQ" у прес-службі Фонду держмайна, за законом фонд зобов'язаний до 15 січня опублікувати приблизний список підприємств, які теоретично можуть бути приватизовані. Його ще належить затвердити і погодити в центральних органах влади. Після погоджень буде розроблений помісячний план-графік приватизації, за яким можна буде судити про те, яке держмайно продадуть. Уточнений план-графік повинен бути розроблений до кінця лютого.

Довідка "SQ". "Турбоатом" виробляє парові турбіни для ТЕС і АЕС, гідротурбіни для ГЕС, газові турбіни для ТЕС. 75% акцій ВАТ "Турбоатом" належить державі.

Харківська державна авіакомпанія "Авіалінії Харкова" створена в липні 1998 р. шляхом відділення від Харківського державного авіапідприємства. У грудні 2001 р. "Авіалінії Харкова" на підставі наказу ФДМУ від 3 грудня 2001 р. були перетворені на ВАТ "Авіалінії Харкова". Підприємство з початку свого заснування спеціалізувалося з технічного обслуговування повітряних суден. З 1998 р. до 2001 р. підприємство здійснювало пасажирські перевезення. У власності підприємства знаходилося сім літаків Ту-134-А, чотири Ан-26 і два АР-26. 22 липня 2008 р. Господарський суд Харківської області визнав компанію банкротом. На кінець 2008 р. активи підприємства складали 6,9 млн.грн., статутний капітал - 17,3 млн.грн.

Мереф'янський механічний завод виробляє автомобільні реле та побутову техніку (зокрема, електрозапальнички для газових побутових печей). Завод проходить процедуру санації. Держпакет акцій підприємства (99%) кілька разів виставлявся на торги. Частину майна завод продав на торгах і на виручені кошти закупив нове обладнання для виробництва автомобільних реле (для "ВАЗ-2108", "ВАЗ-2110" і "Лада-Пріора"). На заводі працює близько 120 осіб.