"Моніторинг зовнішньої реклами показав, що в Харкові є зовнішня реклама із зображенням оголеної дівчини, що є порушенням закону про захист суспільної моралі", - заявила 9 листопада журналістам представник Нацкомісії із захисту суспільної моралі у Харківській, Сумській та Полтавській областях Марина Севастьянова. За її словами, була виявлена реклама магазину керамічної плитки із зображенням оголеної дівчини.

За словами М.Севастьянової, моніторинг проводився спільно із співробітниками місцевого управління із захисту прав споживачів. "На рекламному щиті зображена оголена дівчина, яка тримає плитку. Напевно, це красиво, але я вважаю, що це непрофесійно. У рамках закону використовувати еротичні зображення в рекламі заборонено", - зазначила М.Севастьянова.

За її словами, матеріали з фотографіями реклами відправлені на експертизу до Національної комісії із захисту суспільної моралі. "Якщо в експертному висновку буде підтверджено, що в рекламі використовується еротика, то в роботу включиться управління із захисту прав споживачів, щоб заборонити її використання", - зазначила М.Севастьянова.

Довідка "SQ". Закон "Про захист суспільної моралі" діє з 2003 р. За ст.12 закону проведення видовищ сексуального та еротичного характеру фізичними та юридичними особами дозволяється тільки за наявності позитивного висновку Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі. Демонструвати видовища дозволяється тільки у спеціально відведених для цього місцях. При проведенні видовищ забороняється демонстрація порнографії, пропаганда насильства і жорстокості, а також здійснення сексуальних контактів.