У повний місяць до 15% заявок до міської диспетчерської служби "1562" носять курйозний характер. Про це 29 червня повідомила журналістам начальник міської диспетчерської служби Любов Єрохіна.

"Часто бувають курйозні випадки, які виводять з рівноваги операторів диспетчерської служби, і вони не знають, як реагувати на подібні ситуації - чи то міліцію викликати, чи то доктора. Приміром, в службу зателефонувала мешканка будинку на вул. Архітекторів і розповіла, що у дворі будинку сороки звили на деревах гнізда й заважають спати. Зі слів заявниці, сороки знущаються над людьми, тому вона просила їх вигнати. Є ще заявка з вул. Тобольської. Мешканка заявила, що на п'ятому поверсі палять сусіди, тому вона не хоче жити і має намір викинутися з шостого поверху", - розповіла Л.Єрохіна.

Довідка "SQ". Інформаційно-диспетчерська служба "1562" - це незалежна диспетчерська служба, яка працює цілодобово і приймає звернення громадян з житлово-комунальних питань, питань транспорту і зв'язку, соціального захисту, охорони здоров'я. Служба створена в січні 2007 р. За весь час її роботи до служби надійшло 1 млн. 872 тис. звернень харків'ян.