Иностранцы во время Евро-2012 не разберутся в харьковских дорожных знаках"Іноземці, які приїдуть на Євро-2012 до Харкова, не зможуть розібратися в логіці місцевих дорожніх знаків. У них настане ступор, і вони просто зупиняться", - заявив 26 лютого в Харкові в ефірі радіо "Ера" президент Харківського автоклубу Олег Колесник.

За його словами, міська влада Харкова багато зробила, щоб якість дорожнього покриття міста змінилася в кращу сторону, але ніхто не займається в місті організацією дорожнього руху. "Хоча і в міськвиконкомі, і в службі ДАІ є відповідні підрозділи. В оцінці доцільності схеми розстановки дорожніх знаків і світлофорів я спираюся на думку близько 4 тис. членів автоклубу, які щодня проїжджають по вулицях міста і обмінюються інформацією. Через нераціональні розстановки світлофорів люди втрачають час, змушені по три рази зупинятися на невеликих відрізках, там, де це і не потрібно. Враження таке, що за дорожні знаки та світлофори ніхто не відповідає. Їх ставлять де забажається", - зазначив О. Колесник.

Як зазначив керівник проекту з енергозбереження Польсько-української фундації у Харківській обл.  В'ячеслав Гусєв, Польща готова надати консультативну допомогу Харкову в організації дорожнього руху, а також поділитися європейським досвідом і в інших питаннях. Тим більше, що нещодавно був підписаний договір про співпрацю Варшави (Польща) та Харкова як міст, що приймають Євро-2012. "Очікується, що співпраця Харкова та Варшави буде більш інтенсивнішою", - зазначив В. Гусєв.

За словами представника громадської організації "Товариство учасників руху" Валерія Гука, для вирішення транспортних проблем Харкова одних організаційних заходів недостатньо, потрібно ще й будувати нові дороги, нові транспортні розв'язки. Наприклад, двухрівнева транспортна розв'язка передбачена в районі вул.Одеська, де в минулі роки навіть підготували в'їзди на майбутню естакаду. "Оскільки для будівництва автобанів потрібні величезні кошти (вартість одного кілометра - близько 3,5 млн.грн.), то потрібно застосовувати й нетрадиційні для Харкова форми фінансування таких проектів. У Харківському державному технічному університеті будівництва та архітектури розроблені схеми такого фінансування, наприклад, за рахунок створення будівельних товариств. І взагалі до розробки транспортних стратегій потрібно більше залучати спеціалістів ", - зазначив В. Гук.

 

Довідка "SQ". 25 лютого в Харкові пройшло ток-шоу радіо "Ера" "Коло Запитань", в якому взяли участь депутати обл- та міськрад, політологи, економісти, представники громадських організацій.