У Харківське обласне товариство захисту прав споживачів у 2011 р. надійшло кілька тисяч телефонних дзвінків і близько 300 скарг від жителів регіону. Більше 80% із них було задоволено на користь споживачів. Про це 15 березня в прес-центрі інформагентства "STATUS QUO" повідомив голова товариства Святослав Маслак.

За його словами, багато скарг надходить на якість будівельних матеріалів, побутової техніки, мобільних телефонів, одягу та взуття. Крім того, після свят часто надходять скарги на погану якість подарункових наборів. С.Маслак зазначив, що у весняно-осінній період збільшується кількість скарг на послуги з оренди житлових приміщень. "У Харкові зафіксовано дуже багато зловживань у цій галузі. На сьогодні у нас є кілька таких заяв, які також знаходяться в правоохоронних органах. Дуже важко людям відстояти свої права, навіть з нашою допомогою, коли людина просто віддає гроші за неіснуючу послугу - без договору, без квитанції, без чека, без нічого", - розповів голова товариства захисту прав споживачів.