Більшість городян (68,3%) вважають необгрунтованим плановане підвищення тарифів на проїзд у міському електротранспорті. Такі результати експрес-опитування на тему: "Оцінка транспортної системи міста Харкова", проведеного харківською філією Інституту Горшеніна (Київ). 19,9% городян позитивно ставляться до даної ініціативи міської влади. Не змогли відповісти однозначно 11,8% опитаних.

Більшість опитаних харків'ян - 92,9% - задоволені роботою харківського метрополітену. Негативно роботу метро оцінили 5,1% опитаних. 2% не змогли відповісти на запитання. Також більшість харків'ян позитивно оцінили роботу маршрутних таксі та автобусів. 50,7% респондентів вважають, що маршрутки працюють добре, 14% - відмінно. Негативно оцінюють роботу автобусів і маршрутних таксі 29,6% опитаних харків'ян. 5,7% не змогли дати однозначну оцінку роботі маршруток.

Роботу міського електричного транспорту - трамваїв і тролейбусів - харків'яни оцінюють гірше. Позитивну оцінку роботі "Міськелектротрансу" дали 20,1% респондентів. 63,3% харків'ян відзначили, що трамваї і тролейбуси працюють погано. Не змогли відповісти на питання 16,6% опитаних харків'ян.

84,4% харків'ян позитивно оцінюють технічний стан метрополітену, негативну оцінку метро поставили 11,6% респондентів. 85,5% городян негативно оцінюють стан міського електротранспорту. 5% опитаних харків'ян вважають, що стан харківських трамваїв і тролейбусів хороший. Більше половини харків'ян (55,3%) позитивно оцінюють стан маршрутних таксі та автобусів.

Нову схему руху маршрутних таксі та автобусів негативно оцінили 35,4% опитаних мешканців Харкова. 14,5% відзначили, що зміни відбулися на краще. 46,1% харків'ян не змогли однозначно відповісти на питання.

Велика частина харків'ян (62,9%) підтримує позицію пільговиків у конфлікті з водіями маршрутних таксі, які не хочуть возити пасажирів пільгових категорій. Позицію водіїв у цьому питанні підтримують 14,5% опитаних. Не змогли дати однозначної відповіді на це питання 22,6% респондентів.

75,9% харків'ян вважають, що в Харкові необхідно будувати нові станції метрополітену. 54,4% респондентів висловилися за збільшення кількості трамваїв і тролейбусів, 19,6% опитаних городян вважають, що потрібно збільшити кількість маршрутних таксі, 11,8% респондентів виступають за збільшення чисельності автобусів.

Довідка "SQ". Опитування на тему: "Оцінка транспортної системи міста Харкова" було проведено з 5 до 7 лютого в місцях масового скупчення людей. Усього було опитано 600 мешканців Харкова віком від 16 років. Квотами виступали стать і вік респондентів.