З листопада цього року (за нарахуваннями за жовтень), харків'яни будуть оплачувати послуги водопостачання та каналізації за єдиною квитанцією. Про це 4 жовтня повідомив журналістам генеральний директор КП "Харківкомуночиствод" Іван Корінько.

За його словами, квитанція буде об'єднувати два рахунки. Також у ній будуть прописувати борги за кожну зі споживаних послуг.

Окрім того, І.Корінько повідомив, що в Харкові для обслуговування абонентів створені чотири центри, куди можна звертатися з питань нарахувань за послуги водопостачання та каналізації. Зокрема, на вулиці Червоножовтневій, 90 (обслуговує Комінтернівський, Червонозаводський, Ленінський, Жовтневий райони), прийом проводитиметься з понеділка по суботу з 8,00 до 19,00 без перерви. Прийом мешканців Московського, Київського та Орджонікідзевського районів буде проводитися з понеділка по суботу в той же час у пункті на пр. Тракторобудівників, 87-г. Для мешканців Дзержинського району працює пункт на вул. Університетській, 37/39.

Прийом абонентів - юридичних осіб проводиться на вул. Шевченка, 2. Час роботи цього пункту - з 9,00 до 18.00, перерва - з 13,00 до 14,00.

Окрім того, в "Харківкомуночистводі" працює інформаційний центр з "гарячими" телефонними лініями: 707-57-57, 757-82-80 (цілодобово), 712-29-45 (з 8,00 до 20.00, крім неділі). Автоматичний прийом показань квартирних приладів обліку ведеться за номерами 707-58-51, 712-42-74; 784-19-92 (цілодобово).

Довідка "SQ". КП "ВТП "Вода" та КП "Харківкомуночиствод" з 1 жовтня об'єднані в одне водопровідно-каналізаційне підприємство. Як зазначив директор КП "Харківкомуночиствод" І.Корінько, об'єднання підприємств дозволить підвищити надійність систем водопостачання та водовідведення, швидше й ефективніше ліквідовувати аварії, а також скоротити фінансові та виробничі витрати.

З нового року нове підприємство буде називатися "Харківміськводоканал".