"Дорогу в харківському Лісопарку (до нього входить Парк ім.Горького - "SQ") потрібно було будувати через яр, який знаходиться на його території", - заявив журналістам 3 червня архітектор Олександр Калугін.

"Недалеко від споруджуваної дороги є яр шириною 20 м і глибиною 9 м. У 1940-і рр. у нього скидали зливові води. Кращого місця, ніж яр, для дороги немає. Витрати з будівництва дороги в яру були б такими ж, як при будівництві дороги на площині ", - зазначив О. Калугін. За його словами, у разі будівництва дороги в яру дерева постраждали б набагато менше, а шлях Малої південної залізниці проходив би мостом над дорогою.

"Навіть у тому випадку, якщо дорога буде прокладена в яру, це все одно не вирішить проблему заторів у Харкові. Вона всього лише з'єднає одну перевантажену трасу з іншою. Крім того, все одно під загрозою опиняться дуби, які ростуть біля дороги", - відзначила викладач дендрології в суспільстві "Знання" Олена Головко. За її словами, дорога завдає великої шкоди екології Лісопарку.

Довідка "SQ". 19 травня на засіданні виконкому Харківської міськради було ухвалено рішення про будівництво нової дороги. Для цього на ділянці від вулиці Сумськоої до вул.Новгородської (у районі вул. Білої акації) на території Центрального парку культури і відпочинку ім. Горького необхідно вирубати 503 дерева. Натомість вирубаних дерев КП "Харківзеленбуд" отримає 30,5 тис.грн. з міського бюджету на висадку нових дерев. З боку вулиці Сумськіої нова дорога буде перетинати залізничне полотно Дитячої залізниці. Члени ініціативної групи, яка виступає проти будівництва дороги через Лісопарку, стверджують, що з появою нової дороги ДЗ не зможе нормально функціонувати.