"Моя роль у скандальній ситуації з лізинговими тролейбусами і трамваями для Харкова перебільшена", - заявила 11 червня у прес-центрі інформаційного агентства "STATUS QUO" заступник голови партії "Сильна Україна" Олександра Кужель. За її словами, вона всього лише за дорученням заступника міністра економіки Володимира Безрученка передала листа на той момент харківському міському голові Михайлу Добкіну.

"Поляки тоді звернулися до Міжнародної торгової палати, віце-президентом якої я і зараз є, з тим, що вони підписали договір з паном Добкіним. Договір був про те, що львівська фірма постачає тролейбуси і трамваї, а міська влада з лізингу розраховується. Поляки тоді надали всі папери, які свідчать, що, вибачте, "як у гарні роки ми добрі кидали". Було ясно, що в Харкові тролейбуси взяли, але не розраховуються. В. Безрученко попросив, коли я їхала до Харкова, передати листа М . Добкіну з проханням реструктуризувати борг ... Я навіть не знаю, як та компанія називається, не бачила нікого з них в очі. Лист бачила, передавала. Таке було, підтверджую, тут М. Добкін не збрехав. І взагалі, ми з ним ніколи не скандалили. З другим (мається на увазі секретар міськради Геннадій Кернес - "SQ") скандалили, а з М. Добкіним - ні", - повідомила О. Кужель.

Довідка "SQ". 9 червня голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін, коментуючи намір львівської фірми "ПЛ Лізинг" вилучити через багатомільйонні борги 90 тролейбусів і 10 трамваїв, отриманих Харковом у 2006 р. в лізинг, заявив, що О. Кужель "свого часу сильно пеклася про інтереси даних людей "(польські інвестори "ПЛ Лізинг" - "SQ").