Микола Бабенко призначений директором ВАТ "Ізюмський тепловозоремонтний завод" (ІТРЗ). Про це повідомили "SQ" у юридичному відділі ІТРЗ. Раніше виконавчим директором заводу працював Сергій Д'яченко.

На представленні колективу підприємства новий директор повідомив працівникам, що у заводу є інвестор, який буде розвивати виробництво. 70% заборгованості із зарплати планується погасити за три місяці, а поточну зарплату керівник пообіцяв виплачувати вчасно.

В юрвідділі також повідомили, що на заводі є фахівці, які можуть виконати необхідний обсяг роботи, крім того, будуть набрані робітники.

Довідка "SQ". Сесія Ізюмської міськради в лютому 2012 р. прийняла звернення до низки інстанцій з приводу складної ситуації на ІТРЗ. Необхідність звернення зумовлена ​​тим, що на заводі збільшується заборгованість із зарплати, що перевищує 9 млн.грн. Окрім цього, скорочується персонал підприємства. 100% акцій підприємства належать державі в особі Міністерства транспорту та зв'язку.

3 січня 2009 р. Господарський суд Харківської області ухвалив постанову про порушення справи про банкрутство ІТРЗ. 21 жовтня 2009 р. суд виніс постанову про введення процедури управління майном заводу. В кінці 2010 р. рада кредиторів прийняла рішення відмовитися від ідеї ліквідувати ІТРЗ і вирішила розвивати підприємство.

Основна спеціалізація ІТРЗ - капітальний ремонт тепловозів 2ТЕ10М і 2ТЕ116, проведення капітально-відновлювального ремонту таких тепловозів з продовженням терміну їх служби до 35 років. Також завод виконує капітальний ремонт двигунів 10Д100 усіх модифікацій, повний огляд, капітальний ремонт і нове формування колісних пар тепловозів і вантажних вагонів, виготовляє запчастини до тепловозів та двигунів. На заводі працює близько 300 осіб.