Минуле керівництво ДП "Завод ім. Малишева" накопичило заборгованість на загальну суму 561 млн.грн. Про це 20 квітня заявив журналістам в.о.гендиреткора заводу Володимир Мазін. Найбільш критичними є борги з комунальних платежів (36 млн.грн.), із зарплаті (26,8 млн.грн.), з податків і зборів (зокрема, до Пенсійного фонду - 66,8 млн.грн.), а також за кредитами та відсотками за ним (113 млн.грн.) і за рішеннями судів (44 млн.грн.).

"Ці фінансові" результати "були викликані нездатністю попереднього керівництва організувати беззбиткове виробництво, забезпечити ефективну роботу підприємства. Все це поставило під загрозу виконання укладених заводом контрактів", - зазначив В.Мазін. За його словами, нова команда менеджерів приступила до корінної реорганізації виробництва, спрямованої на зниження собівартості продукції, впровадження сучасних технологій. Уся ця робота проводиться за підтримки держконцерну "Укроборонпром". За словами керівника підприємства, вже погашено 8,5 млн.грн. заборгованості із зарплати.

Як повідомив перший заступник гендиректора Леонід Шоломицький, на заводі планується повністю реконструювати виробництво, закупити нове обладнання. За попередніми розрахунками, на все це буде потрібно 1 млрд. грн. інвестицій.

Довідка "SQ". Завод ім.Малишева заснований 1895 р. як паровозобудівне підприємство. Зараз завод виробляє бронетехніку, обладнання для паливно-енергетичного комплексу, дизельні двигуни і двигун-генератори (серій ДТ, ДН, Д80, Д100) для залізничного транспорту, автотранспорту та суден, автономні джерела енергопостачання на основі дизель-генераторів і газових мотор-генераторів, бурошнекові комплекси БШК-2ДМ.

Завод ім.Малишева виконує низку державних замовлень, зокрема, виробництво партії танків "Оплот", модернізацію танків до рівня бойової машини "Булат", а також замовлення на виробництво бронетранспортерів, які будуть поставлені в Ірак.

В.Мазін призначений керівником заводу в березні 2011 р. (раніше працював директором київського заводу з ремонту бронетехніки). До цього, в листопаді 2010 р., директором був призначений Олександр Опанасенко. До нього директором заводу був Олексій Підгорний.