На маршруте Харьков - Симферополь испытали новый отечественный скоростной поезд

Південна залізниця (ПЗ) 16 січня провела обкатне випробування першого вітчизняного швидкісного міжрегіонального складу локомотивної тяги. Як повідомив після випробувань журналістам перший заступник начальника Південної залізниці Віктор Кузьменко, потяг виробництва Крюківського вагоноремонтного заводу пройшов за маршрутом Харків - Сімферополь - Харків, розвиваючи на окремих ділянках швидкість 160 км/год. У поїздці перевірялися плавність ходу, працездатність гальм, робота розсувних дверей.

За словами В.Кузьменка, потяг успішно здав "іспит". "Це потяг нового покоління. Будь-яка його деталь - це нова розробка. Безумовно, комісія виявила деякі недоліки, але вони не впливають ні на швидкість, ні на безпеку руху, ні на комфорт. Ці проблеми будуть усунені. Як буде використовуватися поїзд надалі, вирішить ДАЗТ "Укрзалізниця". Але я думаю, що до Євро-2012 для обкатки потяг буде їздити за маршрутом Харків - Київ. А під час проведення Євро-2012 буде їздити там, де в цьому буде необхідність. Від Харкова до Києва потяг доїжджає за 5,5 годин. Поки такий склад лише один. Але ми б хотіли "закрити" такими поїздами весь наш парк пасажирських вагонів. Усе буде залежати від фінансування ", - зазначив В.Кузьменко.

На маршруте Харьков - Симферополь испытали новый отечественный скоростной поезд На маршруте Харьков - Симферополь испытали новый отечественный скоростной поезд
На маршруте Харьков - Симферополь испытали новый отечественный скоростной поезд На маршруте Харьков - Симферополь испытали новый отечественный скоростной поезд

 

Довідка "SQ". Новий потяг складається з 9 вагонів, серед яких два - першого класу по 64 місця в кожному, два - першого класу з салоном для VIP-пасажирів (у кожному - 52 місця і 8 VIP-місць), три вагони другого класу (по 94 місця), один вагон другого класу для перевезення пасажирів в інвалідних колясках (82 місця та два місця для інвалідів), один вагон третього класу (112 місць). Загальна кількість місць - 726.

У вагонах використовуються пневматичні ресори, дискові гальма, кузов - з нержавіючої сталі, кліматична система працює влітку як кондиціонер, узимку - на обігрів у режимі теплового насоса. Робота вхідних дверей управляється з пультів, установлених у штабному вагоні і в кабіні машиніста. Щити управління розроблені на "Хартрон-Експрес" (Харків).