Россия заинтересована в поставках харьковских дизелей - главный инженер завода им.МалышеваРосійська сторона веде переговори про участь ДП "Завод ім.Малишева" (Харків) у модернізації близько 700 тепловозних секцій. Про це повідомив "SQ" головний інженер заводу Олександр Шейко. За його словами, у Росії утворився дефіцит запасних частин для тепловозних дизель-генераторів, а також тягових моторів та іншої тепловозної техніки.

Як зазначив О.Шейко, в Росії на Коломенському моторобудівному заводі виробляються тепловозні дизелі 5Д49. Ще з 2004 р. у Росії планували замінити всі українські дизелі російськими, але плани реалізовані не були. "Завод спочатку взяв гарний старт, але потім переорієнтувався на більш вигідні замовлення - на виробництво дизелів для спецтехніки. Зараз Російські залізні дороги отримують лише 50-60 дизелів 5Д49 на рік. Цієї кількості їм мало, тому вони залишили "Малишевськідизелі серії Д100 в експлуатації. Двигун має хороші відгуки, оскільки невибагливий і модернізований для зниження витрати палива і підвищення надійності до рівня 10Д100М1", - зазначив О.Шейко.

За словами О.Шейка, "Укрзалізниця" теж експлуатує російські дизелі на тепловозах, у зв'язку з чим виникають проблеми із запасними частинами. Раніше завод ім.Малишева пропонував "Укрзалізниці" замінити Д49 на український дизель Д80, який потребує доопрацювання. "Ми не залишаємо цей двигун. Але "Укрзалізниця" поки не починає співпрацю з українського дизелю і сподівається на російський", - зазначив О.Шейко.

Довідка "SQ". Завод ім.Малишева виробляє бронетехніку (танки і бронетранспортери), а також дизелі і бурошнекові комплекси для видобутку вугілля. На заводі працює близько 4 тис. осіб.