Урбазаври, Леся Микитюк, гло, Місто VS УрбазавриНа правах реклами.

Урбаністична кампанія "Місто VS Урбазаври" з Лесею Нікітюк за підтримки glo™

Команда ГО "Міські реформи" з 2014 року втілює урбаністичні проєкти, працюючи з різними групами містян та зацікавленими сторонами задля створення екосистем розвитку активного та динамічного публічного простору. Впродовж усіх років роботи урбаністи помічали, що попри глобальні плани розвитку міста досі мають проблеми та занедбані, некомфортні простори. Це так звані Урбазаври - міські монстри, на місці яких могли б бути круті, сучасні, зручні зони відпочинку та громадські простори.

Чи можливо подолати Урбазаврів та змінити на краще Харків та інші українські міста? Урбаністи впевнені, що так - варто лише експериментувати та мати бажання до змін. Так само бренд glo™ налаштований стати ініціатором якісних змін у містах. glo™ вірить, що поєднання значущої мети і фану робить будь-яку справу приємнішою та дає набагато більший результат. Команда бренда, звісно, не урбаністи, але вірять у силу маленьких трансформацій. Створення арт-простору в парку біля дому, комфортної зони відпочинку на звичайній вулиці або нового клаптику зелені у міських джунглях - такі маленькі речі надихають і дають поштовх глобальним трансформаціям. Тому бренд glo™ приєднався до ГО "Міські реформи", щоб зібрати круту команду, здатну реалізувати все задумане. Разом вони створили новий проєкт - урбаністичну кампанію "Місто VS Урбазаври".

glo™ разом з ГО "Міські реформи" дослідив урбаністичну проблематику, поспілкувався з локальними експертами та розглянув десятки локацій Харкова, Києва та Одеси, щоб обрати по три, які найбільше відповідають завданням ініціативи. Ідею про невеликі зміни, які передують та драйвять великі трасформації, на всеукраїнському рівні підтримала BIG HERO Леся Нікітюк:

"Урбазаври реально задовбали! Люди хочуть жити в комфортному, сучасному середовищі, мати місце для відпочинку і розваг, зелені парки і класні вулиці. І ми маємо шанс змінити те, що не подобається: разом обрати три локації та задати тренд на трансформацію міст. Хочеш змін - вполюй Урбазаврів разом із нами!"

На локальному рівні до неї приєдналися CITY HEROES - місцеві інфлуенсери, які очолили окремі команди полювання на Урбазаврів і розповідатимуть про хід подій та зміни локацій на краще.

У Харкові кандидатами для змін стали наступні локації:

  • Зелені сходи на Театральному провулку - Хащозавр. На нього полює солістка групи Pur:Pur Ната Сміріна.

625-212-2-3

"Мені відгукнулося прагнення бренда glo™  трансформувати міські локації, тому і приєдналася до команди полювання на Урбазаврів. Із Театральним провулком у мене пов'язано дуже багато спогадів та емоцій. Зараз сходинки на спуску сильно зношені, місцевість поряд абсолютно не приведена до ладу. Я дуже люблю центр міста, живу поруч, частенько проходжу по локації, і, звичайно ж, хочеться привести її до ладу".

  • Костюринський провулок - Парковкозавр. За ним стежить художник-мураліст Андрій Пальваль.

625-212-1-3

"Мені дуже важливо, як виглядає моє місто - адже все, зовнішнє і внутрішнє, взаємозалежно! Саме для того, щоб покращити урбан середовище навколо і зробити не лише його, а й наші життя в ньому, більш комфортними, я і приєднався до проєкту. Я багато гуляю центром, тому з Парковкозавром у Костюринському провулку стикався безліч разів. Давно кортіло подолати цього урбаністичного монстра та долучитися до відкриття першої пішохідної вулиці в Харкові".

  • спуск до річки біля Центрального ринку - Річкозавр. Впіймати його прагне популярний артист і саундпродюсер Артем Пивоваров.

625-212-3

"Всі ми з вами виходимо на вулиці, гуляємо там, їдемо на роботу, поспішаємо, але так чи інакше бачимо навколо себе місця, будівлі, проспекти, які впливають на наше відчуття Світу. Для мене як для автора, музиканта все це є невід'ємною частиною моєї творчості. Ця локація дійсно душевна, атмосферна, саме за такими полюють творчі люди. Мені б хотілося, щоб зміни на ній пішли на користь, і люди, побувавши там, змогли заряджати один одного ідеями та емоціями на якісно новому рівні".

Завдання учасників кампанії - голосуванням обрати по одній локації-Урбазавру в кожному місті, щоб їх трансформували у сучасні, функціональні та комфортні міські простори.

Подробиці щодо кампанії, а також механіки та правил голосування читайте на сайті UrbanTransformation.

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину