Віртуальна мобільна АТС являє собою сучасну технологію, яка об’єднує усі стаціонарні та мобільні номери у корпоративну мережу. Вона перетворює зв’язок на інструмент для розвитку бізнесу завдяки підвищенню ефективності дзвінків, веденню статистики, можливості автоматично розподіляти та здійснювати одночасно декілька викликів з одного номеру.

https://pbs.twimg.com/media/EOB5bhLXUAIYbh6.jpg

Чому бізнесу корисно підключати IP-телефонію

За допомогою хмарної АТС з'являється можливість безперебійно спілкуватися з клієнтами, діловими партнерами та співробітниками, які знаходяться поза офісом або за кордоном. Для цього нема потреби витрачати багато грошей на дороге цифрове обладнання та прокладання сотень метрів кабелю. Також IP-телефонія гарантує автоматичний запис телефонних розмов, фіксування пропущених дзвінків, перемикання вхідних дзвінків без роз’єднання зв’язку та багато інших функцій.

Використання віртуальної АТС дає наступні переваги для бізнесу:

  • спрощення комунікації;

  • зменшення витрат на послуги зв’язку;

  • збільшення кількості продажів;

  • оперативне реагування на дзвінки клієнтів та партнерів;

  • ведення статистики дзвінків;

  • організація та запис аудіоконференцій;

  • навчання співробітників на основі прослуховування запису розмов.

Для зменшення витрат є можливість встановлення блокування на розважальні платні номери, а також закордонні дзвінки.

Автоматичний запис розмов

Керівникам компаній необхідно мати інструмент, який допоможе здійснювати контроль роботи співробітників. Завдяки IP-телефонії вони отримали можливість фіксувати переговори з клієнтами. Аналіз цієї інформації допомагає знайти недоліки у навичках спілкування деяких агентів, оптимізувати роботу штату та відстежити головні потреби та запроси клієнтів. На основі цих записів можна проводити навчальні заняття для стажерів та підвищення кваліфікації вже існуючих співробітників.

Можливості розширення бізнесу

IP-телефонія допомагає збільшити обсяг продаж та розширити бізнес завдяки формуванню оптимальних відносин з клієнтами. Для цього існують наступні інструменти:

  • голосове привітання представника компанії, яке супроводжується приємною музикою;

  • миттєве з'єднання клієнта з його менеджером;

  • наявність у базі даних інформації про клієнта та його попереднє замовлення;

  • автоматичне додавання даних про замовника до програмного забезпечення CRM;

  • фіксація пропущених дзвінків у CRM;

  • інформація у звітах, яка об'єктивно відображає процентне співвідношення дзвінків до кількості продажів окремо по кожному співробітнику та загалом по відділам.

Хмарна АТС надає можливість організувати роботу таким чином, що клієнти зможуть отримувати відповіді 24/7 в автоматичному режимі.

Кожен співробітник компанії може здійснювати виклик не тільки зі смартфону, але й з будь-якого гаджету, підключеного до мережі інтернет. Завдяки IP-телефонії корпоративні переговори стають безкоштовними, а вартість телефонних розмов зменшується у кілька разів. Це найбільш важливо для малого та середнього бізнесу, тому що збережені кошти можна вкласти у розвиток підприємства.