
Сьогодні практично кожна компанія представлена власним ресурсом в глобальній мережі Інтернет. Корпоративний сайт - це афіша і головний рекламний майданчик вашого підприємства. Розробка корпоративного сайту Тернопіль і його функціональні особливості дозволяють доступно передавати інформацію клієнтам, підвищувати лояльність аудиторії, за рахунок різних сервісів і модулів, формувати позитивний імідж компанії та бренду.
Проект дасть клієнту можливість завжди бути в курсі нових надходжень, акцій та інших подій. Актуальність http://webmisto.te.ua/ для компаній виражається ще і в тому, що компанія отримує зворотний зв'язок з клієнтами, адже сайт є сполучною ланкою - майданчиком для спілкування з користувачами. А, як відомо, завоювати довіру клієнтів досить складно. Для цього ми опитали експертів, щоб дізнатись, як вірно побудувати веб-сайт для фірми чи підприємства, на що слід звернувтаи увагу у програмуванні та веб-дизайні.
Розробка корпоративного сайту і її етапи
Створення web сайтів проходить в кілька етапів. Розробка корпоративного сайту здійснюється в наступному порядку:
Збір матеріалів для оформлення проекту. Компанія надає всю інформаційну частину для заповнення сайту. До неї слід віднести:
- Історію створення.
- Персонал.
- Керівництво.
- Місію.
- Товари / послуги.
- Прайс.
- Контактні дані.
В результаті формується технічне завдання для фахівців веб-студії, за яким вони починають розробляти шаблон проекту.
Створення прототипу сайту. Першим шаблоном сайту є прототипи його головноъ і другорядних сторінок. На цьому етапі замовники визначають дизайн, навігацію проекту, розставляють блоки розділів таким чином, щоб клієнти інтуїтивно могли заходити в них. Важливість цієї стадії в тому, щоб розробка корпоративного сайту пройшла тестування на виявлення помилок і неточностей. Якісне створення сайтів в обов'язковому порядку передбачає створення прототипів для того, щоб відразу зрозуміти архітектуру і технічні складові проекту.
Web-дизайн і юзабіліті - створення сайтів на основі прототипу, технічного завдання та побажань замовника. Як тільки прототип ресурсу схвалений замовником, фахівці приступають до його втілення. Розробка інтернет сайтів корпоративного характеру грунтується на колірній гамі і слоганах компанії. Наприклад, компанія, що займається доставкою очищеної води в будинок, має синьо-білий логотип і слоган: «Чиста вода - запорука здоров'я». Доцільно буде виконати сайт в аналогічних кольорах, при цьому вказати слоган компанії, а також доповнити його якісним дизайном і контентом.
Створення сайту, розміщення його на хостингу, покупка домену. Після того як виконані всі підготовчі роботи, починається фінальна розробка корпоративного сайту, а саме: технічна верстка проекту і розміщення його в мережі. На даному етапі слід подбати про покупку домена, який найбільше підійде до найменування компанії. http://webmisto.te.ua/ будується на доменному імені і розміщенні проекту на якісному хостингу, де буде зберігатися база ресурсу. Найкраще довірити цей процес фахівцям.
Вибір і установка системи управління контентом - CMS. Для корпоративних сайтів прекрасним рішенням стануть такі CMS як: Бітрікс 1-С, MODx, Drupal. Опції систем дозволять ефективно користуватися проектом, доповнювати його модулями і функціоналом в залежності від потреб компанії. Наприклад, розробка корпоративного сайту на CMS Бітрікс 1-С дає можливість об'єднати продаж з функціоналом проекту. На сайті публікуються оновлені дані: прайси, знижки, кількість товару на складі і ін. Навантаження на корпоративні сайти найчастіше висока, перераховані вище системи управління готові до високих показників трафіку і конверсії краще за інших.
Контент. Мабуть, один з провідних етапів в оформленні проекту. Без якісної і структурованої інформації вам просто не достукатися до потенційних клієнтів. Унікальні, цікаві, корисні тексти - ось що необхідно користувачам. Для прикладу повертаємося до компанії з очищення води. Крім інформації про якість, сервіс послуг, доставку і ціну, проінформуйте клієнта про те, як згубно впливає неочищена вода на організм. Опишіть приклади, уточніть переваги фільтрів, наповніть сайт дійсно корисною інформацією, яку буде цікаво читати і усвідомлювати. Такий підхід не тільки викличе довіру користувачів, а й спонукає їх скористатися саме вашими послугами. Розробка корпоративного сайту - це складний процес, в якому будуть задіяні фахівці з різних галузей знань. Уважно відстежуйте кожен етап робіт, щоб виявляти помилки і вчасно їх виправляти. Динамічний, грамотно оформлений корпоративний ресурс - це візитка компанії, яка повинна вражати клієнтів.