
Захистіть себе від втрат зі страховою компанією Ю.Ес.Ай
Кажуть, хто не ризикує, той не п'є шампанського. Але ризикувати потрібно з розумом. Єдиний спосіб захистити себе від фінансових втрат - вибрати страхування від надійного страховика. У нашій країні ця послуга з кожним роком стає все популярнішою. Щоб зберегти свій бюджет в разі форс-мажорних ситуацій і бути впевненими в завтрашньому дні, вибирайте в попутники Ю.Ес.Ай.
Одна з кращих страхових компаній України
Компанія успішно працює на українському ринку. Ю.Ес.Ай - компанія з багаторічною історією і надійною репутацією. Це дає 100-відсоткову гарантію виплат. Клієнтами Ю.Ес.Ай є більше тисячі юридичних осіб і сотні тисяч фізичних.
Представництва компанії є в обласних центрах і великих містах України. Але в сучасному світі люди хочуть вирішувати питання через Інтернет. Компанія враховує цю тенденцію і надає можливість клієнтам придбати страховку онлайн. Страхова компанія однією з перших в Україні впровадила сервіс онлайн-страхування. Все, що потрібно зробити: зайти на сайт https://usi.net.ua, розрахувати вартість послуг, заповнивши форму, ввести персональні дані та миттєво отримати поліс на e-mail.
Послуги Ю.Ес.Ай
Сфера діяльності Ю.Ес.Ай - всі поширені страхові послуги: медичне, туристичне, майнове, від нещасного випадку, автострахування та інші. Окремо спеціалізується страховик на КАСКО, а також ризиковому страхуванні.
Залежно від регіону кур'єри доставлять ваше замовлення протягом одного-трьох днів з моменту оформлення. Жителі Києва, що оформили поліс страхування в цій компанії, можуть самостійно забрати його в офісі.
Що говорять клієнти?
Ю.Ес.Ай - клієнтоорієнтована компанія. Був випадок, коли кур'єр доставив страховий поліс через 25 хвилин після онлайн-замовлення в зв'язку з терміновим від'їздом клієнта за кордон. Компанія культивує грамотний підхід до вирішення робочих питань: за рік Ю.Ес.Ай за страховими зобов'язаннями виплатила клієнтам мільйони гривень.
Заслуги компанії не раз відзначали престижні економічні видання. Але найкраще про неї говорить великий коефіцієнт задоволених клієнтів.