Більшість з нас розпочинає свій день за чашкою гарячого напою та переглядаючи новини на улюбленому сайті. Інтернет - мережа стала важливою частиною нашого життя. Всі побутові і важливі проблеми ми вирішуємо в режимі онлайн – спілкування, покупки, лікування та багато іншого. Також це важлива складова бізнес сфери. Якщо ви володієте власною компанією, сайт допоможе в розвитку та просуванні Вашого бренду. Однак, перш ніж зайнятись створенням сайту, потрібно чітко сформулювати, яку функцію він повинен виконати. Тому ми підготували список ресурсів, для того, щоб зрозуміти, який тип потрібен саме для Вашого бізнесу.

Замовити розробку сайтів у Тернополі можна у багатьох веб – агенціях, але якщо Ви бажаєте отримати якісну консультацію в поєднанні з надійним сервісом – звертайтесь у компанію Zelios. Ми пропонуємо широкий спектр послуг та їх швидке виконання. 

Які види сайтів виділяють спеціалісти?

Точно класифікації сторінок нажаль не існує, але спеціалісти виділяють головні характеристики, за якими можна умовно подіти ресурси.

  • Візитка створюється для бізнес початківців. Це інформаційний лист діяльності компанії. Такий ресурс повинен містити тільки важливе та чітко сформульоване повідомлення для відвідувачів. Сайт - візитка – це досить дешевий та швидкий варіант популяризації бізнесу, який принесе хороші результати. Але надалі такий ресурс потребує розвитку.
  • Kорпоративний сайт створений для успішного розвитку компанії. Такі ресурси допомагають формувати бренд, репутацію та популярність. Функція сайту полягає у отриманні інформації про ціни та наявність товарів.  Онлайн покупки значно покращують прибуток компанії завдяки зручності та економії часу для клієнта. 
  • Промо - сайт стане чудовим рекламним інструментом. Структура ресурсу повинна виконувати інформативну та спонукальну функцію. Обсяг сайту складає від 5 до 10 інтернет - сторінок, на яких можна розмістити дані про компанію, вид діяльності, представлені послуги та дані для зворотного зв’язку. Такий ресурс дозволяє збільшити вплив на цільову аудиторію та покращити фінансовий дохід компанії. Тут часто пропонують акції, конкурси та приємні подарунки за покупки, завдяки чому збільшується популярність бренду.
  • Landing page – це досить новий формат сайту,  основною метою якого є спонукання користувача до дії. Особливістю такого інтернет - ресурсу є відсутність складної навігації та непотрібних об’єктів, які відволікають відвідувачів від покупки. Це може бути спливаюче або фіксоване вікно про:
    • Цінову політику.
    • Пошук товару.
    • Консультацію на сайті або по телефону.
    • Оформлення замовлення.
    • Участь в акції.
    • Передплату на розсилку.
  • Інтернет – магазин створений для того, щоб відвідувач мав можливість зробити замовлення витративши на це мінімум часу та зусиль. Такий сайт повинен бути зручним і функціональним. Ресурс значно зменшить витрати власника бізнесу, оскільки йому не потрібно орендувати приміщення та наймати працівників. Також на сторінках інтернет – магазину можна розміщувати необмежений асортимент товарів та вирішувати всі потреби клієнтів. Якщо цікавить створення інтернет магазину у Тернополі звертайтесь сюди https://zelios.te.ua/poslugi/rozrobka-sajtiv/internet-magazin.
  • Сайт – вітрина містить інформацію, яка призначена для того, щоб клієнт проявив цікавість до певного товару і придбав його. Це правильно оформлений та чітко структурований каталог продукції компанії, який містить тільки товар, його опис та вартість. Тому головне призначення цього ресурсу полягає тільки у продажі продукції.  

Тепер ми розглянули всі головні види інтернет-ресурсів та оцінили їх особливості. Завдяки цьому можна точно підібрати оптимальний варіант для бізнесу. Якщо Ви не знаєте, як зробити правильний вибір, радимо звернутися до спеціалістів, які оцінять можливості Вашого ресурсу і допоможуть правильно почати його розвиток.