Щоб відпочинок був приємним, потрібно, щоб зійшлося багато параметрів: зручний трансфер, затишний готель, чисте і тепле море... Чистота води від вас не залежить, а ось інші чинники цілком можна проконтролювати.

Наприклад, можна правильно вибрати туристичне агентство. Багато хто помилково вважає, що немає різниці, на якій організації зупинитися. Це неправильний підхід. Турагенція ковель, наприклад, має хороші відгуки і пропонує доступні ціни. На такі турфірми й потрібно орієнтуватися.

Агентство або туроператор: це одне і те ж?

Відразу відповімо: ні. Туроператор - це компанія, яка формує тур. Відпочинок може бути різний: пляжний, гірськолижний, екскурсійний або паломницький. Як мінімум, в пакет послуг входять квитки на проїзд до місця відпочинку, проживання та страховка. Далі - варіативно. Це може бути трансфер, організація екскурсій і т. п. Рекламою і просуванням, участю в різноманітних акціях і виставках теж займаються оператори. Буває (але не завжди), що вони ж і продають свій продукт. Але частіше цим займаються посередники.

Турагенти - це продавці турів. Вони не замовляють квитки на літак, не бронюють апартаменти, не приймають мандрівників. Всім цим займаються оператори. Агентства тільки продають послуги, як правило, від декількох компаній.

Отже, відмінності між агентствами і операторами очевидні. Але як все-таки вибрати турагентство? Зайшовши на сайт турагентства, ви можете обрати тур, який можно зробити в компанії "Атлант тур".

Базові послуги турбюро

Велика частина фірм пропонує, як мінімум:

  • інформацію про подорож, готелі та інші особливості продукту;
  • допомогу в підборі туру;
  • бронювання.

Існують додаткові послуги:

  • підбір і продаж екскурсій;
  • допомога в оформленні закордонних паспортів і віз;
  • страхування;
  • трансфер до аеропорту, ж / д вокзалу і так далі.

Агентства, які прагнуть не тільки заробити, а й допомогти туристам, пропонують додаткові послуги.

Які ще послуги можуть отримати туристи?

Повна консультація

На жаль, деякі менеджери надають неповну інформацію або, що ще гірше, її додумують. Хороша організація постійно поповнює свій запас знань про курорти, готелі та інші складові подорожі різними шляхами: менеджери отримують актуальну інформацію через оператора і готелі, моніторять інтернет-джерела, їздять в ділові поїздки...

Турринок не стоїть на місці, а хороший фахівець повинен бути в курсі тенденцій. Буває і таке, що деякі компанії за консультацією відправляють до конкурентів, а щоб клієнт повернувся, пропонують йому значну знижку. Логічно, що довіряти їм не варто: якщо під час подорожі у людини виникнуть проблеми, великий ризик, що вона залишиться з ними один на один.

Зручний сервіс пошуку та бронювання туру

Деякі люди чітко уявляють, чого вони чекають від турпродукту: їм відомий діапазон дат, клас готелю, місце розташування, вони визначилися і з іншими факторами вибору. Часу (або необхідності), щоб їхати в офіс і спілкуватися з експертом, немає. В такому випадку на допомогу приходить зручний сервіс пошуку і бронювання турів.

Супровід під час і перед турпоїздкою

У людини, котра зібралася в подорож, є маса незвичних справ. Перед тим як вирушити в дорогу, потрібно перевірити бронь, зареєструватися на літак, простежити за часом вильоту (а чартери часто змінюються, причому в будь-яку сторону) і так далі. Добре, якщо всі ці питання бере на себе менеджер. Якщо вам попався саме такий, значить, пощастило.

На відпочинку теж можуть виникнути проблеми. Будь-які! І якщо менеджер взяв трубку і при цьому не відправив вас з вашої бідою до представника туроператора, а вирішив питання, та ще й протягом години-двох, то, значить, вам попалася дійсно хороша організація.

Перш ніж вибрати турфірму, зважте всі за і проти. Зазвичай знижками заманюють ті, кому більше нічого запропонувати. Бажаємо вам приємного відпочинку!