За півтора місяця, з 29 квітня до 15 червня, харків'яни подали в інформаційно-диспетчерську службу "1562" 50,2 тисячі заявок. При цьому 48,8 тис. звернень надійшли телефоном, а 1,4 тис. - через нещодавно оновлений веб-портал служби, розповіли в міськраді.

За даними мерії, комунальні служби міста вже відпрацювали понад 36,7 тис. повідомлень від харків'ян; ще близько 13 тис. заявок залишаються на розгляді.

Також за вказаний період було оприлюднено 5,4 тис. оголошень про аварійні та планові вимкнення світла, холодної та гарячої води, газу та ліфтів. Отримати таку інформацію харків'яни можуть на порталі "1562" у розділі "Оголошення служб" та за допомогою чат-бота

На порталі 1562 кожен харків'янин може:

  • повідомити про проблему;
  • спостерігати за процесом опрацювання звернення;
  • отримувати оперативну інформацію про планові та аварійні роботи за конкретною адресою;
  • завдяки системі сповіщень підтвердити вирішення свого питання.

Крім того, для підвищення якості обслуговування діє служба автоматичних обдзвонів, за допомогою якої харків'яни можуть підтвердити виконання робіт міськими комунальними службами.

Диспетчерська служба 1562 була створена в Харкові на початку 2007 року. Сюди містяни можуть звертатися з усіх питань, пов'язаних із роботою ЖКГ, міської влади, наданням адміністративних послуг. Короткий номер диспетчерської служби - 1562.