У Харкові в минулому році були розроблені три детальні плани розвитку району Левади, центральної частини міста та Салтівки в районі ринку "Барабашово". Про це 31 січня повідомив журналістам начальник управління містобудування та архітектури Харківської облдержадміністрації Михайло Рабінович.

За його словами, згідно з планом, у районі станції метро "Барабашово" планується обладнати дворівневу розв'язку. "Зараз вирішується питання фінансування. Це дозволить вирішити проблему транспортного вузла, де Салтівка з'єднується з центром. Зараз їх пов'язують тільки спуски Жилярді і Весніна. Без моста там постійні затори", - зазначив Рабінович.

Начальник управління містобудування також розповів, що в детальний план розвитку центральної частини міста включене пробивання вул. Скрипника на вул. Клочківську і вирівнювання вул. Клочківської. Рабінович пояснив, що в районі стадіону "Арсенал-Спартак" Клочківська утворює зигзаг, який заважає руху транспорту: через стару підстанцію, розташовану на вул. Клочківській, вулиця двічі змінює поворот, тому швидкість руху машин падає, і на дорозі виникають затори. Така ж ситуація на початку вулиці, де потрібне розширення.

Рабінович підкреслив, що плановане пробивання вул. Скрипника до вул. Клочківської торкнеться низки невеликих об'єктів, а зелені насадження не постраждають. Для зручності проходу там з'являться пішохідні мости. Нагадаємо, що плани пробивання ул.Скрипника до вул.Клочківської з'явилися вже кілька років тому.

Крім того, як розповів архітектор, генеральний план міста передбачає вихід вул. Клочківської на набережну, а в подальшому - на вул. Жовтневої революції. Також у планах є будівництво транспортної розв'язки на перетині вул. Клочківської та вул. Новгородської.

Довідка "SQ". Раніше директор Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міськради Тетяна Овінникова заявляла, що вже розроблено детальний план території в районі ТЦ "Барабашово" до вул. Шевченка. Згідно з планом, по території ТЦ "Барабашово" зроблять пробивання дороги. Пробивання стане продовженням проспекту 50-річчя ВЛКСМ, який буде закінчуватися біля станції метро "Київська".

У планах харківських архітекторів також - продовження вул. Барабашова, яка повинна стати дублером вул. Академіка Павлова. "Цією вулиці зараз фактично не існує. Продовження дасть можливість розвивати район, який був кинутий, але у який вклали серйозні кошти. Розробка цього району несе не торговельну функцію, а житлову. Це ж пробивання дасть можливість ліквідувати два кола, через які відбуваються затори, - у районі станції метро "Академіка Барабашова" і в районі перетину вул. Блюхера та майбутнього пробивання", - зазначив Рабінович.

Крім того, в Харкові планується розширення перехрестя вул. Академіка Павлова та пр. 50-річчя ВЛКСМ зі знесенням торговельних павільйонів в цьому районі. Також архітектори пропонують побудувати багатоярусні паркінги по вул. Академіка Павлова, на перетині вул. Клочківській та Бурсацького узвозу, а також на пл. Рози Люксембург.

На перетині вулиць Матюшенка і Шевченка в районі станції метро "Київська" архітектори пропонують побудувати віадук довжиною 600 м.