"КП "Міськелектротранс" могло б приносити прибуток, якщо б не корупційні дії чиновників, які доводять підприємство до банкрутства", - заявив 21 грудня журналістам Андрій Ільгов, голова ініціативної групи "Прорвемося!", що займається, зокрема, проблемами "Міськелектротрансу".

"За нашими відомостями, чиновники хочуть ліквідувати практично всі трамвайні лінії в місті, залишивши лише частину тролейбусного сполучення. Буде ліквідовано також 2-е тролейбусне депо, Жовтневе депо. На жаль, у нас немає доступу до документів підприємства, і що там діється, ми знаємо лише зі слів очевидців", - заявив А.Ільгов.

За словами викладача кафедри електротранспорту Харківської національної академії міського господарства Артема Сосіпарова, в містах Європи електротранспорт, особливо трамваї, розглядаються як найбільш важлива частина транспортної інфраструктури міста, оскільки трамваї - це екологічно чистий транспорт великої місткості. "Один трамвай замінює 10-15 маршрутних таксі, а значить, чим більше трамваїв, тим краще екологія в місті і менше заторів на дорогах. Міста в Голландії, які раніше відмовлялися від трамвайного сполучення, зараз знову до нього приходять", - заявив А.Сосіпаров. За його словами, на ринку пасажирських перевезень Харкова має бути місце для всіх видів транспорту.

Довідка "SQ". Співробітники "Міськелектротрансу" 20 грудня почали акцію протесту, вимагаючи погашення боргів із зарплати. Тролейбуси і трамваї не вийшли на свої маршрути. Працівники "Міськелектротрансу" мають намір страйкувати доти, доки їм не погасять борги із зарплати. За їх словами, зарплату на підприємстві не платять уже чотири місяці.

Трамвайні колії були демонтовані в Харкові на вул. Пушкінській (у 2009 р.), на початку вул. Клочківської та по вул.Піскуновській, від Бурсацького узвозу до пров.Піскуновського (у 2010 р.).