"Hyundai" из Харькова снова тянули старым локомотивомШвидкісний потяг "Інтерсіті +" (№ 161), який слідує за маршрутом Харків-Київ, до станції Огульці (Харківська обл.) 18 грудня доїхав на локомотивній тязі. Як повідомили пасажири, до Огульців вони їхали зі швидкістю 30 км/год, без світла та опалення. Провідники заспокоювали пасажирів тим, що після Огульців потяг поїде на власній тязі, і пояснювали, що проблеми пов'язані з контактною лінією. Електрика у вагоні з'явилося, проте температура там була нижчою 15 град. Пасажири з першого класу переходили до другого, тому що там тепліше.

Пасажири, які часто їздять цим потягом, повідомили, що підвіз швидкісного потягу локомотивом - звичайна практика останнім часом. А 15 грудня, в суботу, тим, хто їхав з Києва, запропонували пересісти на електричку, яка прибула до Харкова із запізненням у 2 години. Пасажири відзначають, що у вагонах дуже напружена атмосфера, провідники пояснюють обуреним людям, що не винні в сформованій ситуації і пропонують набратися терпіння. Машиністи та пасажири зустрічних потягів вітають радянський локомотив, що тягне "Hyundai", гудками, криками, знімають на мобільні телефони.

В Українській швидкісний компанії (в її віданні перебуває поїзд) повідомили "SQ", що причина затримки руху в погодних умовах. "Завтра планується провести брифінг, на якому корейські фахівці прокоментують ситуацію із затримками руху потягів. Причина одна - погодні умови. Тож про компенсації для пасажирів не йдеться. Компенсації передбачені, якщо пасажирів пересаджували до потягу нижче класом. У даному випадку, поїзд не мінявся", - відзначили в компанії.

Як повідомили "SQ" на Південній залізниці, потяг дійсно буксирував електровоз "ВЛ-82". Запізнення по Огульцям склало 32 хвилини. При цьому залізничники заявили, що жодних проблем з контактною мережею не було.

Відзначимо, що на харківському залізничному вузлі електроживлення здійснюється постійним струмом до Оугльців, після цієї станції діє живлення змінним струмом. Швидкісні потяги - подвійного живлення.